SadamJR Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Inget vidare är jag rädd. Blev av med jobbet, och kan inte skriva ett ord här utan att bli varnad. Får jobba på det.
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Inget vidare är jag rädd. Blev av med jobbet. Fan va tråkigt att höra Saddam. 🙁
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Inget vidare är jag rädd. Blev av med jobbet, och kan inte skriva ett ord här utan att bli varnad. Får jobba på det. Trist att höra, Sadam 🙁 Men i längsta är du alltid lika välkommen 🙂🥰
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Grahn, jag bumpade just din tråd, okej. Hoppas på att Olsberg uppmärksammar den nu när de dragit igång PA och live-avdelningar 😮
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 haha xD Vaknade nu 15.40. 😛 ,SKURA!!! Failphis! 😆 😠 xD
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Ska tydligen sitta upppallningar under stallet på apxen som man kan plocka bort för att sänka stränghöjden vid mickrofoenen, hmm
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 frågan är ju bara om jag vågar göra det själv på en sprillans ny gura 😛
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 frågan är ju bara om jag vågar göra det själv på en sprillans ny gura 😛 Om du väntar ett slag till så kanske Emil tar hand om den detaljen 😑😛
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Om du väntar ett slag till så kanske Emil tar hand om den detaljen 😑😛 emil? xD Den behövs inte sänkas egentligen. Men hade ju vart najs med löjligt låg som det är på min el. van vid den xD
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) emil? xD Den behövs inte sänkas egentligen. Men hade ju vart najs med löjligt låg som det är på min el. van vid den xD Emil och ...en van 😛 Redigerat 3 januari 2012 av CHAE
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Hej Saddam. Tycker också det var trist att höra om jobbet.
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Grahn, jag bumpade just din tråd, okej. Hoppas på att Olsberg uppmärksammar den nu när de dragit igång PA och live-avdelningar 😮 va GOTT! 😮
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Bara jag som inte ser något inlägg från saddam? ehheee.. nvm 🥰 Redigerat 3 januari 2012 av Naymari
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Bara jag som inte ser något inlägg från saddam? ehheee.. nvm 🥰 va..? Här i längsta gjorde han ju typ två för en liten stund sedan.. ute i den riktiga delen finns det några stycken 😑 Redigerat 3 januari 2012 av CHAE
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Grahn, jag bumpade just din tråd, okej. Hoppas på att Olsberg uppmärksammar den nu när de dragit igång PA och live-avdelningar 😮 Förresesten så PM:ade jag Olsberg i tidigt skede och uppmärksamade förslaget. Har inte hört något men han filurar säkert om det nu. Vi får se vad som händer.. och händer det inget så e ja lika glad för det. 😳 Redigerat 3 januari 2012 av Neosus
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Förresesten så PM:ade jag Olsberg i tidigt skede och uppmärksamade förslaget. Har inte hört något om det men han filurar säkert om det nu. Vi får se vad som händer.. och händer det inget så e ja lika glad för det. 😳 Vi kan ju bjucka på hallonfaft och bular? 😳 1
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Vi kan ju bjucka på hallonfaft och bular? 😳 Appsolut. ☺️
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Rastlöströttråkad. Du skulle kunna komma å skruva lite i min bil... 😑 -_- 😑 -_- ☺️😑 -_- Billarmet fuckar upp sig. 🤪
Recommended Posts