CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 FUCK! Varför skriver jag så svåra solon för. xD Du kan va! eller..näää 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 FUCK! Varför skriver jag så svåra solon för. xD Jag brukar hitta på solon som jag själv inte klarar av att spela. Frustrerande eller? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 nu ska jag käka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Vi också 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Jag brukar hitta på solon som jag själv inte klarar av att spela. Frustrerande eller? 😆 Det gör jag typ hela tiden. xD Och speciellt frustrerande när låtjäveln heter Frustrate. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 (redigerat) Inte jag än 😑 MENNEE åsså en ninja till på det där. Sluta skriva! 😠 :angry: Det gör jag typ hela tiden. xD Och speciellt frustrerande när låtjäveln heter Frustrate. 😛 😛 Redigerat 3 januari 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Fan vad coolt! Man kan redigera sina klipp direkt på YouTube! 😮 Jag laddade precis upp en grej och kunde klippa bort felspelningarna i början! Behövde inte iMovie! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 (redigerat) Ska väl inte säga för mycket för det funkade inte. 😆 http://www.youtube.com/watch?v=vOtxd7qhFXE Motherfucking bitching solo! 😠 Edith: funkade visst när jag embeddade det? 😳 Redigerat 3 januari 2012 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 nu har jag ätet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 jag med. fast det var typ flera timmar sedan. typ vid frukost. ... eller var det igår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Ska väl inte säga för mycket för det funkade inte. 😆 http://www.youtube.com/watch?v=vOtxd7qhFXE Motherfucking bitching solo! 😠 Edith: funkade visst när jag embeddade det? 😳 Satan i gatan va grym du e 🥰 Vore kul att höra musiken till oxå. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 ************************************************************************************************* Denna vart ja lite sugen på oxå. Verkar sjysst. 😑 ..fast kanske inte i den färgen Bajsbrun. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Satan i gatan va grym du e 🥰 Vore kul att höra musiken till oxå. 🙂 Tack. 🙂 Det är denna låt - som ska spelas in på nytt till skivsläppet. http://www.youtube.com/watch?v=NjCX6wsYXY8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Fasiken va sugen ja vart.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Tack. 🙂 Det är denna låt - som ska spelas in på nytt till skivsläppet. http://www.youtube.com/watch?v=NjCX6wsYXY8 Aha. Grym låt. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 🥰 Det är den jag har tatuerad på armen och det är låten med svårast solo. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Jag gillar tele Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Satan i gatan. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 MickeH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 MickeH Pazoh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Finns det någon anledning att öht tro att Memphis har vaknat än? 😳😠😛 haha xD Vaknade nu 15.40. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Failphis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 fus ro DAAAH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 OSTKAKA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Failphis! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 har snoozat i tre timmar. det var ganska skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Hejsan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😠 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts