Memphis Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Memphis BF3:ar väl, den gamle malajen xD Faktiskt inte! 😛 Men snart så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 jaha det gick tydligen inte att få något ljud om man kopplade min stärkare in i ljudkortet 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 hepp 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 (redigerat) jag kan sjunga iaf eller kan och kan ljud får jag Redigerat 3 januari 2012 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 eh, klockan e tjugo i 7 på morgonen, kanske dags att lägga sig? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Jo det vare tydligen! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 öööööhhhhh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😮 * * * Hej längsta! Va gö ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Ja gör ingenting. 🙂 Durå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Ja gör ingenting. 🙂 Durå? 🙂 Vi kom precis hem från Oskarshamn (ditt morsan flyttats) och hälsat på. Fåzzan och bråzzan (m valda delar av sin familj) var också där men jag tror att det vart lite för mkt för morsan då. Hon vart trött och sådär. Prognosen ser dock bra ut 🙂 Funtar på m vi kanske ska dra en pizza. Bara "sådär" 😮 Tisdagslyx typ 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Jamen det låter positivt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Jamen det låter positivt. 🙂 Jepp, gött mos ju 🙂 Bra dag för dig, Grahn? * * * Va fan är alla?!? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Här är jag. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Här är jag. 😕 🥰😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Idag har jag fikat akffe, skottat fram biljäveln och nu sitter jag här... ibland där. Men mest här. 🤪 Här är jag. 😕 NÄMEN TJAA!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 ...fast de vart inga bular ida. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Hey dudes! What's up, yo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Stormar ute :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Är det Emil som härjar denna gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Idag har jag fikat akffe, skottat fram biljäveln och nu sitter jag här... ibland där. Men mest här. 🤪 😄 ...fast de vart inga bular ida. 🙁 🙁 :( 😠🙁 Hey dudes! What's up, yo! Pizza!!!!! 😄 Stormar ute :S 😱 Håll i hatten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 WOOOOOOOOOO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 😳 Tja Pazo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Finns det någon anledning att öht tro att Memphis har vaknat än? 😳😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 FUCK! Varför skriver jag så svåra solon för. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Nä hörrödudu..tror inte det...såatte... 😑 Meh vikken ninja på det då 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts