Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ja Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Tycker ni verkligen det? Adele Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 annan adele Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 eller näe...venne 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 svårt sova här men strax dax att göra ett försök. natten ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 😑 -_- 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 tar en 4 i rad. har ni spelat det nångång kul att inte inläggen slås ihop 😄 😠 nåt bra på tv på nattkvisten månne 😕 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 ska testa en grej ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- funkar det månne ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 om man gör en lång streckad linje så slås inte inläggen ihop 🤪 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 bored --------------------------------------------------------------- and tired. -------------------------------------------------------------- natten -------------------------------------------------------------- för här sitter jag mol allena i längstah medans ni sover 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Hej Slejnard!!! Åskan går runt här. Batteri först, men sedan el nu... Är lite lack på ComHem nu, som lurat på morsan ett abonnemang som kostar 10440 kr på bara ett par år. Hon trodde det var gratis i två månader och sedan mycket billigare än det finstilta... Det är då fan. Jag är inte rolig att ha att göra med när jag blir arg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 hej debatt! 🙂 åskan går inte här... illa det där med com hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 annan adele Nej, det är hon som Pazo gillar. Jämfördes med Britney Spears på en webbsida såg jag. Jaja. Inte min typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 ja hon var inte vidare läcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 blir det nån guldfisklåt för dig? jag snickrar för fullt på en. blir rolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 hej debatt! 🙂 åskan går inte här... illa det där med com hem. Jag får väl ta det med dem. Man kan ju skita i att hämta ut paketen bara... Det bästa är ju alltid att köpa det där tv-modulkortet separat istället och välja enbart de kanaler efterhand som man är intresserad av, istället för att de dessutom skickar nåt som är helt fel grej (en stor fet box helt i onödan) plus att man förbinder sig till såna abonnemang man inte behöver. Dessutom försökte han sälja på henne antivirusprogram och annat när hon inte ens använder dator... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 blir det nån guldfisklåt för dig? jag snickrar för fullt på en. blir rolig. Jag glömmer hela tiden av det. Jag tror att du vinner bara du skickar in. Räknar med 1,2 max 3 bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Morsan var ännu mer förbannad av mig. Hon är inget mähä heller. IDIOT, sa hon. 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Adele Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag glömmer hela tiden av det. Jag tror att du vinner bara du skickar in. Räknar med 1,2 max 3 bidrag. blir det bara ett så bör jag vinna för jag ska skicka in. kommer ihåg att jag blir klar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Adele - a girl w many faces Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Morsan var ännu mer förbannad av mig. Hon är inget mähä heller. IDIOT, sa hon. 😆😄 du, det var ilska det 😄:o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 blir det bara ett så bör jag vinna för jag ska skicka in. kommer ihåg att jag blir klar. 😳 😄 Jag röstar på ditt. Jag har inga idéer alls till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 (redigerat) du, det var ilska det 😄:o Under beställningen i telefon alltså!! 😆 Såhär gick det till, sa hon ikväll: -Jag vill beställa ett tv-modulkort i enlighet med ert reklamerbjudande. -Vad har du för tv? -Jag har en tämligen ny Philips 32" lcd-tv med uttag för tv-modul-kort. -Vad heter den, vad är det för modellbeteckning? -Bla bla bla (jag minns inte vad hon sa)... -Ok... hmm.. du jag ser inte den här i vår lista. Det är en gammal tv va?! -Nej. -Jo. -Nej, säger jag ju!! -Jo, det måste det vara för att den inte är med i vår lista. -Det kanske är mycket som inte är med i er lista? -Nu gör vi så här, jag skickar en box med alla tillbehör. -Box? Vadå för box? Jag vill inte ha nån box. -Det finns ingen sådan tv i vår lista. Då skickar vi en box. Du får med tre kablar. -Jag vill inte ha några kablar. Jag hatar kablar. -Din tv klarar ju inte tv-modul-kort enligt vår lista. -Hur vet du det, den var ju inte med där. -Nej just det. -IDIOT. -Bra! Den kommer nästa vecka! He da! - ton..... Får se vad det är för paket. Är det en låda är det bara att skita i att hämta den. Saken är ju den att det är en ganska ny tv och den klarar flera slags kort. Redigerat 7 oktober 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Nu blev det tyst på åskan här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 haha...ja hon fick ge svar på tal där. 😄 nu ska jag sova. natten debatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag ska väl titta lite på svenska spel. Brorsan vill ha några säkra. Det är tydligen League 2 och sånt, för det går ju landskamper nu i denna veckan så Premier League o även Championship är inställda pga landslagsuppdrag. Sverige måste slå Finland borta till att börja med för att nå EM nästa sommar i Polen&Ukraina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 haha...ja hon fick ge svar på tal där. 😄 nu ska jag sova. natten debatt! Ok, naana kudden dymedelst! Om en halvtimme här med. Cheeriooo!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 oktober 2011 Dela Postat 7 oktober 2011 Tog liiite längre tid. Alla dessa "småklubbar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 oktober 2011 Dela Postat 7 oktober 2011 VA GÖ NI? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 oktober 2011 Dela Postat 7 oktober 2011 Hej Ellinor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts