Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Min nyårsafton/nyårsdag:

19:00 - 5 rätters käk börjar

ca 23 färdigätet

24:00 ute barfota och tittar på fyrverkerier

odefinierbar tidpunkt 1: dansar

odefinierbar tidpunkt 2: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar

odefinierbar tidpunkt 3: små minnesfragment från bastubad

odefinierbar tidpunkt 4: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar naken

9:00 vinglar ut i köket för att hinka vatten. Missar munnen och spiller vatten på tischan. går till badrummet och drar av mig tischan.

9:03 frågar någon i köket "när hände detta?" och pekar på en glad gubbe som någon rakat på min mage/bröst.

11:00 äter frukost (två skedar yoghurt och lite nyponsoppa) och lyckas sedan hålla det kvar i magen genom att ligga till sängs till 16:00

Jag undrar om jag hade kul... 🤪

och om jag får följa med nästa år xD

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

skrev några sms minns jag. det första var jättelångt och nästan läsbart. det andra var bara "Kör på ! 😉". Det tredje var ordagrannt: "Man äpv".

Det sista är skrivet halv 1, och det var nog ungefär där som allt gick åt helvete xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Jag salivsprutskrattade nyss åt Fiddens nyårseskapader. Uppskattades inte av den bättre hälften som ligger och (nästan) sover sedan länge.

"Man äpv" ftw!

Link to comment
Dela på andra sajter

de säger att jag däckade 5 ggr. Å ena sidan låter det som en överdrift, meeeeeeeeen...

nu fattas det väl bara att någon lägger ut allt bildmaterial på facebook, så är mitt liv förstört på riktigt xD

😆😛

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom jag inte supit på relativt länge hade jag tänkt bli mastodontpackad! men spriten tog slut och jag var inte full 🙁

😑

Det är bara på't igen nästa gång 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...