Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 dom var ju snygga dom högtalarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 man kan köpa kaffe och snus, t ex cirka 2,2 dosor snus nu efter nyår. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 dom var ju snygga dom högtalarna! Men då är ju inte du nödvändigtvis som alla andra heller. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Min nyårsafton/nyårsdag: 19:00 - 5 rätters käk börjar ca 23 färdigätet 24:00 ute barfota och tittar på fyrverkerier odefinierbar tidpunkt 1: dansar odefinierbar tidpunkt 2: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar odefinierbar tidpunkt 3: små minnesfragment från bastubad odefinierbar tidpunkt 4: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar naken 9:00 vinglar ut i köket för att hinka vatten. Missar munnen och spiller vatten på tischan. går till badrummet och drar av mig tischan. 9:03 frågar någon i köket "när hände detta?" och pekar på en glad gubbe som någon rakat på min mage/bröst. 11:00 äter frukost (två skedar yoghurt och lite nyponsoppa) och lyckas sedan hålla det kvar i magen genom att ligga till sängs till 16:00 Jag undrar om jag hade kul... 🤪 och om jag får följa med nästa år xD Redigerat 2 januari 2012 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 hahaha, LÅTER ASKUL! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😆 :lol: 😆😄 :D 😄 Helvete Phidden, låter som en given hit! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 skrev några sms minns jag. det första var jättelångt och nästan läsbart. det andra var bara "Kör på ! 😉". Det tredje var ordagrannt: "Man äpv". Det sista är skrivet halv 1, och det var nog ungefär där som allt gick åt helvete xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😆 Jag salivsprutskrattade nyss åt Fiddens nyårseskapader. Uppskattades inte av den bättre hälften som ligger och (nästan) sover sedan länge. "Man äpv" ftw! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 hahahaha 😆 Shit fan alltså. 😄 Grymt Fidden! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Serri, jag kan inte sluta skratta åt den där beskrivningen, fidden!! 😆 Åh herregud... hahaha xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 de säger att jag däckade 5 ggr. Å ena sidan låter det som en överdrift, meeeeeeeeen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 nu fattas det väl bara att någon lägger ut allt bildmaterial på facebook, så är mitt liv förstört på riktigt xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 de säger att jag däckade 5 ggr. Å ena sidan låter det som en överdrift, meeeeeeeeen... nu fattas det väl bara att någon lägger ut allt bildmaterial på facebook, så är mitt liv förstört på riktigt xD 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 låter allt som en kulen kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 MAN UPP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 själv blev man knappt mer än salongsberusad :S men hallå pazo, jag skulle ju skriva ihop två inlägg där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 själv blev man knappt mer än salongsberusad :S men hallå pazo, jag skulle ju skriva ihop två inlägg där Det dög väl? 🤪🙂 Sopa! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Har Pico somnat eller vad? Memphis BF3:ar väl, den gamle malajen xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 eftersom jag inte supit på relativt länge hade jag tänkt bli mastodontpackad! men spriten tog slut och jag var inte full 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 eftersom jag inte supit på relativt länge hade jag tänkt bli mastodontpackad! men spriten tog slut och jag var inte full 🙁 😑 Det är bara på't igen nästa gång 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Nähäpp, kanske dags att joina den sovande telefonkiosken. Gonatt och sov gott, längsta-nötter 😛🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Vadå sova nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 exakt, vad är det för trams... klockan är bara barnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Nu äre ju dags att ära! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Ja, ära åt folket! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 januari 2012 Dela Postat 3 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts