Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 DO IT!!! 😠 jag kan inte föratte...eeeeh.... Har inte hämta ut paketet ännu och så är jag borta hos päronen 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 jag kan inte föratte...eeeeh.... Har inte hämta ut paketet ännu och så är jag borta hos päronen 😠 Grahnkottar heter det! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Fan då är ju Rederiet - The movie bättre och den tror jag fan inte finns. +1 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Grahnkottar heter det! 😠 DAMMSUGA!! 😠 ...eller damsuga, välj själv. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 DAMMSUGA!! 😠 ...eller damsuga, välj själv. ☺️ SAMALI!!!! 😠 ...kan man ha på smörgås 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Folk som inte lärt sig backa på disten ska agas. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 SAMALI!!!! 😠 ...kan man ha på smörgås 😑 SAMALI!!!! 😠 ...kan man ha på smörgås 😑 😆 Vafasiken e de? xD dubbelcitat på det 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Upptäckte precis att 4 musikgrupper med folk från min klass ska vara med i musik direkt. Though luck om vi alla hamnar i samma deltävling xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😆 Vafasiken e de? xD dubbelcitat på det 😑 SKURA!!! 😠 Samali = salami givetvis...fattaruväl! Upptäckte precis att 4 musikgrupper med folk från min klass ska vara med i musik direkt. Though luck om vi alla hamnar i samma deltävling xD Du... Jag kan fixa så att de INTE kommer med öht 😎 Desto större chans för dig. /Dragan - Torpeden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Folk som inte lärt sig backa ska agas... 😑 SKURA!!! 😠 Samali = salami givetvis...fattaruväl! ..jaha *ställer mig i skamvrån* 😊😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Folk som inte lärt sig backa ska agas... 😑 Folk som inte lärt sig aga ska dista backen... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Du... Jag kan fixa så att de INTE kommer med öht 😎 Desto större chans för dig. /Dragan - Torpeden Electro Punkrock Proggresiv dödsmetal Ganska far away från vår lite rockiga indie typ pryl. Men endå 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Döds-hambo 😑 Död sambo 😮😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 min far kom ner och höll en monolog i 70 minuter. han kom aldrig till poängen 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Appropå det kommer jag att tänka på Hoven Droven. De e ju nästan Döds-Hambo. Coolt som fan. ☺️ min far kom ner och höll en monolog i 70 minuter. han kom aldrig till poängen 🙁 Va drygt 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 min far kom ner och höll en monolog i 70 minuter. han kom aldrig till poängen 🙁 Men alltså.. kom han ner och rabblade random eller...? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 jo, mer eller mindre... men han brukar göra det någon gång i veckan 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Btw. kollade på sE the egg monitorerna idag. Det var nog det fulaste ting jag någonsin sett. SJUKT stora också 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Hur lät dom då? ...blev man uppeggad av ljudet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 jo, mer eller mindre... men han brukar göra det någon gång i veckan 😛 😳😆 Btw. kollade på sE the egg monitorerna idag. Det var nog det fulaste ting jag någonsin sett. SJUKT stora också 😳 ...och SJUKT dyra har jag för mig Hur lät dom då? ...blev man uppeggad av ljudet? såhär lät de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 jahaja 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Hur lät dom då? ...blev man uppeggad av ljudet? Lyssnade inte Noga 😑 ...och SJUKT dyra har jag för mig yes 18k paret. Frågan är vem som vill ha dem. Även fast de skulle låta gudomliskt skulle jag inte köpt dem endå om jag hade 18k över. De är så jävla fula och ser riktigt otympliga ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 De e mycket pengar. Finns nog en massa annat roligare att göra med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 man kan köpa kaffe och snus, t ex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ...och ägg. Och hallongte. Och samali. Och bular. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 NEJ det kan man inte. ...eller jo. 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 JO! 😠 ...det kan man 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 gonatt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts