CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 vad? 😮 var hittar man den gardinen? åhh sadam är tillbaka Är han? 😮 :o 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jag trodde gardinen var i fönstret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jag trodde gardinen var i fönstret? Nej, det är din mamma som är i fönstret. japp de kan jag. Är ganska meh atm. Ligger i sängen å kollar tubklipp 😛 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Nej, det är din mamma som är i fönstret. Shit dude, det är din spegelbild! Inte mitt fel att du ser ut som en kvinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Nej, det är din mamma som är i fönstret. Shit dude, det är din spegelbild! Inte mitt fel att du ser ut som en kvinna. Cat fight!!! 😮 :o 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Shit dude, det är din spegelbild! Inte mitt fel att du ser ut som en kvinna. Så alltsåå.... ..är jag din mamma? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Så alltsåå.... ..är jag din mamma? 😳 MAMMA! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 xD xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Två saker jag inte förstår. 1. Varför heter serien Biggest Looser vilket är negativt/kränkande och den som vinner får den titeln? 2. Hur kan filmen The Dark night ligga på plats 9 bland top 250 bästa filmerna på IMDB? För den e ju verkligen inte så bra? 😳 Redigerat 2 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Haru druckit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Så alltsåå.... ..är jag din mamma? 😳 MAMMA! 🥰 Åh gud... Alltså era...nötter 😆 :lol: 😆🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ...pappa? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Haru druckit? Det var din mamma som började. 😑 Nej, har jag inte? 😳 Åh gud... Alltså era...nötter 😆 :lol: 😆🥰 🥰 Redigerat 2 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jag hade ett band som hette Night Knights en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Två saker jag inte förstår. 1. Varför heter serien Biggest Looser vilket är negativt/kränkande och den som vinner får den titeln? 2. Hur kan filmen The Dark night ligga på plats 9 bland top 250 bästa filmerna på IMDB? För den e ju verkligen inte så bra? 😳 1- Det som loosat mest vikt vinner 2- DEN ÄR ASBRA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jepp, Dark Knight är tokbra 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) 1- Det som loosat mest vikt vinner Jahaaaaaa. xD Tänkte aldrig så långt. 😛 2- DEN ÄR ASBRA Eller typ inte! Nämen, helt okej kanske men finns ju massvis me filmer som e mycket bättre. Redigerat 2 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 lose* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 lose* ah, just ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ah, just ja. Är dark knight typ fucking jävla batman btw? Vet inte om jag sett den men håller med dig i alla fall om det nu är just batman. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jahaaaaaa. xD Tänkte aldrig så långt. 😛 [...] Surprise! 😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Är dark knight typ fucking jävla batman btw? Vet inte om jag sett den men håller med dig i alla fall om det nu är just batman. xD Yep. 😛 Tack, då e jag inte ensam! Pico. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Fan nu vart ja sugen på att glutta film i min nya hemmafuckingjävlamegafetabio. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Fan nu vart ja sugen på att glutta film i min nya hemmafuckingjävlamegafetabio. 😱 DO IT!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Yep. 😛 Tack, då e jag inte ensam! Pico. 🥰 Fan då är ju Rederiet - The movie bättre och den tror jag fan inte finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts