Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 25 minutes to go... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Drog o gymmade som jag inte gjort på en månad, blev illamåande. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Ah, gymmande brukar ha den effekten på mig också. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Nej, nu gör jag det, en minut tidigt! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 edit, men åh, läste först "gymmande brudar". xD Vad skaru göra? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 edit, men åh, läste först "gymmande brudar". xD Vad skaru göra? 😮 Där blev mitt inlägg genast roligare. xD Kan vi inte bara låtsas att jag var så vitsig? Jag hör av mig till mitt nyårsragg, med risk för att verka lite påträngande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jaha okej. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Blä bla bli blu... Nanana... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Comic Saaaaaaaaaaaaans... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 äsch, jag har råkat koppla bort alternativet att manuellt i pianorollen variera velocity och lyckas inte hitta hur man sätter på det igen 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 äsch, jag har råkat koppla bort alternativet att manuellt i pianorollen variera velocity och lyckas inte hitta hur man sätter på det igen 😠 Well done! 😛 Skapa en tråd om det vet ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Well done! 😛 Skapa en tråd om det vet ja 🙂 jag har gjort det emn ingen svarar 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) jag har gjort det emn ingen svarar 😠 Klicka fram gardinen (nästan) längst ner till vänster (Controller lane presets) och välj "Velocity only"... eller är jag fel ute? 😕 Redigerat 2 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) 😮 Spänningen är olidlig. Ska Zak klara detta? Är CHAE fel ute? Vem eller vad väckte Pazo idag? Har Grahn fikat hallongte idag? Följ med i nästa rafflande spännade avsnitt av... "Längsta - 455 sidor tråd som skakade Sverige" 😮 :o 😮 :o Redigerat 2 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😮 Spänningen är olidlig. Ska Zak klara detta? Är CHAE fel ute? Vem eller vad väckte Pazo idag? Har Grahn fikat hallongte idag? Följ med i nästa rafflande spännade avsnitt av... "Längsta - 455 sidor tråd som skakade Sverige" 😮 :o 😮 :o xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 xD 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Chae din gamle ugglegrek! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Chae din gamle ugglegrek! 😛 Grek!!?? Fel kontinent kompis 😏 Jag är inte grek, jag är chilenare, muthafuckah' 😠😛 😆 @ugglegrek btw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Mäh Zak!! Va f... fungerade det eller??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Grek!!?? Fel kontinent kompis 😏 Jag är inte grek, jag är chilenare, muthafuckah' 😠😛 😆 @ugglegrek btw Jag vet. 😛 Just mess´n with ya. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jag vet. 😛 Just mess´n with ya. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts