Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 🥰 kan posta ljudexempel senare 😄 Coolt! E de Yamaha-strings på den? ...eller g-string? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Coolt! E de Yamaha-strings på den? ...eller g-string? Skulle tro det. Är inget riktigt fan av strängarna. menmen :😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Ibanez brukar stränga sina gurkur m D'Addrio... 😑 Kanske är samma med Yamaha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 http://www10.zippyshare.com/v/98118818/file.html Om spelaren funkar ska detta vara en test xD Alternerar mellan SE z3300a och DI. Spelade några enkla ackord och ändå lyckades jag köra fel xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Ibanez brukar stränga sina gurkur m D'Addrio... 😑 Kanske är samma med Yamaha? Ja, på min sitter det Yamaha strängar. Lät sjysst i början men nu vettifaan. 😄 Funderar på att slänga på Daddeliario..eller vad det nu heter- 😛 011- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 GHS brukar annars vara ganska diskantrika. Iallafall förr i tiden. Dom funderar jag på oxå. ..fast ska fundera en stund till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 D'Addario gör grymma elgitarrsträngar, men akustiskt har jag ingen större koll faktiskt. Vet inte ens vilka som sitter på min. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Ja, D'Addario sitter på min EL-guro oxå. 010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ...såatte 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Nu har paketet kommit! Synd att ja int e himme. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Ja, D'Addario sitter på min EL-guro oxå. 010 Jag kör också 0.10! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Jag kör också 0.10! 😮 Du O Jag Micke! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Spelade in lite akke på min ajfån. Vad ska man annars göra när man e borta? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Du O Jag Micke! 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Shit...jag har snokat reda på mitt nyårsragg nu. Jag vet inte, det jag hittat gör mig riktigt excited. Hon är verkligen metalhead och har sjukt bra musiksmak. Hon läser mycket fantasy, och älskar Tolkien. Hon är ambitiös i plugget som fan. Och icke att förglömma - riktigt jävla het! Jag önskar vi hann ses igen innan hon åker tillbaka till Skåne... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Sweet 🙂 Det blir superheavygague eller? Na, blev vanliga strängar, har inte tänkt göra så mycket mer tung metal (förrutom i bandet då) utan fortsätta på mitt "foo-fighters" inspirerade spår. ☺️ Mitten/slutet av januari 😮 Kan bli tidigare eller det kan bli ngt senare. +/- två veckor eller ngt sådant brukar de säga men jag venne... 😱 Åh fan, redan nu i Januari alltså! 😮 Skönt att du känner dig lugn då. Du måste uppdatera oss, ska ju bli spännande att följa detta! Hey, jag var bara med i tillverkningsprocessen. Det är ju orimligt att jag ska ha koll på ALLT 😮😆😳 😆 Redigerat 2 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 nyvaken 😳 Du e fan värre än mig Pazo! Du e den första som är det! xD 🥰 kan posta ljudexempel senare 😄 Fan va läcker gura Nay! 😄 Grattis! Eller nått! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Mitt element låter som ett morrande monster. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Det ÄR ett monster.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😱😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Lite bra pausmusik på det: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ...och här är Ron Pearlsman's stupida brorsa, Jörgen med dagens faceplant. Över till dig, Jörgen! Take it away! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Lite bra pausmusik på det: http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😠 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts