Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4

Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

En gång åt jag pasta och köttfärssås att jag helt enkelt trodde att magsäcken brustit. Jag låg tokstilla i exakt 2,5 timme och kved.

Man tycker att jag borde lärt mig någonting av det där men faktum är att jag innehar ätrekordet på Renässans, Borås i och med mina två tallrikar plankstek (med mos. Så jag vann med en moslängd kan man säga :erik:) i rask takt

Då mådde jag heller inte så bra... Totally worth it thou xD

"Thank you for sharing, CHAE 😳😏 " typ...

Dela på andra sajter

Fråga: jag hörde en låt för typ 100 år sedan.. kommer inte ihåg ngt mer än att texter (förmodligen) var ganska bitter och att det var laddningsljud och pistolskott i den... Blir fan galen på att jag inte minns vad den heter... En brud sjunger.

😠 :angry: 😠 :angry:

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Fråga: jag hörde en låt för typ 100 år sedan.. kommer inte ihåg ngt mer än att texter (förmodligen) var ganska bitter och att det var laddningsljud och pistolskott i den... Blir fan galen på att jag inte minns vad den heter... En brud sjunger.

James Bond tema?

Dela på andra sajter

M.I.A.- Paper planes är det

shit vad ninjad man blev

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.