Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Krattis, krappen! 😄 Den lirade bra och kändes bra förstår jag? Den bekvämaste guran de hade där 🙂 litet klen akustiskt. Men låter jävligt bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=FLUPFwh97gU 😆 :lol: 😆 Redigerat 2 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 man kan aldrig äta för många tacos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😮 Note to your self: upprepa gärna den meningen när magsäcken brustit 😱😉 Men håller med: tacos är fan så jäääälla gott! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 yep, ska gå och värma på ett par! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 En gång åt jag pasta och köttfärssås att jag helt enkelt trodde att magsäcken brustit. Jag låg tokstilla i exakt 2,5 timme och kved. Man tycker att jag borde lärt mig någonting av det där men faktum är att jag innehar ätrekordet på Renässans, Borås i och med mina två tallrikar plankstek (med mos. Så jag vann med en moslängd kan man säga :erik:) i rask takt Då mådde jag heller inte så bra... Totally worth it thou xD "Thank you for sharing, CHAE 😳😏 " typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Hej Grahn 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Fråga: jag hörde en låt för typ 100 år sedan.. kommer inte ihåg ngt mer än att texter (förmodligen) var ganska bitter och att det var laddningsljud och pistolskott i den... Blir fan galen på att jag inte minns vad den heter... En brud sjunger. 😠 :angry: 😠 :angry: Redigerat 2 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Fråga: jag hörde en låt för typ 100 år sedan.. kommer inte ihåg ngt mer än att texter (förmodligen) var ganska bitter och att det var laddningsljud och pistolskott i den... Blir fan galen på att jag inte minns vad den heter... En brud sjunger. 😠 :angry: 😠 :angry: James Bond tema? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 James Bond tema? Ne... det är något modernt...typ FAAAAN så frustrerande! raah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) Ne... det är något modernt...typ FAAAAN så frustrerande! raah Ja, typ såhär? Nananaanana Nananana Lalala Nana ? Edit: stavfel.. Redigerat 2 januari 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😏😆 :lol: 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 ☺️😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) SWEEEEEET! Hittade den ju... Fan Google ÄR min vän!!!! http://www.youtube.com/watch?v=ewRjZoRtu0Y&ob=av3e Det var ingen rock alls där hörni... 😳 Gangsta-CHAE iz in da houoooose!!! YOYOYO!!! Redigerat 2 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 guran är fan skitnice 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 guran är fan skitnice 🥰 Åhhhh fåsefåsefåsefåse!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 guran är fan skitnice 🥰 Fan va sjysst. Va varte för nått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Fråga: jag hörde en låt för typ 100 år sedan.. kommer inte ihåg ngt mer än att texter (förmodligen) var ganska bitter och att det var laddningsljud och pistolskott i den... Blir fan galen på att jag inte minns vad den heter... En brud sjunger. 😠 :angry: 😠 :angry: M.I.A.- Paper planes är det shit vad ninjad man blev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 M.I.A.- Paper planes är det shit vad ninjad man blev Booo-ya! 😮 Thax anyways! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Booo-ya! 😮 Thax anyways! 🙂 Men visst är jag grym som tog den på en gång! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Men visst är jag grym som tog den på en gång! 😎 Lätt! 😮😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 (redigerat) 🥰 kan posta ljudexempel senare 😄 Redigerat 2 januari 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 🥰 kan posta ljudexempel senare 😄 Holy God fucking dammit va nays...eh..Nay.. 😛🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Men visst är jag grym som tog den på en gång! 😎 😛 🥰 kan posta ljudexempel senare 😄 YOU BETTER! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts