Pazo Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 mm, handlat cola och tacos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 mm, handlat cola och tacos va GOTT!! 😮 Läget annars då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 jofan, man känner ju sig inte kry direkt men det knallar på! hur knallar det själv? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Jotack, det är lugnt. Lite småseg men bular och akffe reparerar vilken slagen hjälte som helst 😄 Håller på att tvätta också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 en sån skulle man ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Vore jättegott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 hrrm man kanske borde börja tänka på att få i ordning lite mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 BULAR!!! 😠 erhm.. jag menar 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Snusk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Snusk. Men städa då!!! 😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 😳 Shit, jag har ont i handlederna idag. (Nej, jag har inte runkat...) Jag som ville öva gitarr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 (redigerat) 😳 Shit, jag har ont i handlederna idag. (Nej, jag har inte runkat...) Jag som ville öva gitarr... Du kan ju alltid kolla en Sandra Bullock-film. Börjar en 20:00 på trean och det är ju nästan lika roligt som att lira gitarr. 😳 xD LoL, och Hugh Grant är med också förstås. En söndag av episkt härliga mått dårå. xD Redigerat 1 januari 2012 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Crash? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Hej! Hade gött nyår, trevligaste nyårsfirandet hittills tror jag. Blev dock väldigt bakis imorse. xD Vilket jag sällan blir annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Nåväl... 😑 Medelst tabasco och kaustisk soda rakt in i era syn-nerver tänkte jag avsluta 2011 och, så här lite i förväg, påbörja 2012 🙂 Vi ses på andra sidan, längsta! Gott nytt år önskar CHAE 🥰 😆 Gott nytt år i efterskott Chae, och alla andra nötter! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Hej! Hade gött nyår, trevligaste nyårsfirandet hittills tror jag. Blev dock väldigt bakis imorse. xD Vilket jag sällan blir annars. Det är för att du håller på att bli gammal nu. Då kan man inte festa som du gjort...erhmm...för ett år sedan...typ....eh.... 😑 😆 Gott nytt år i efterskott Chae, och alla andra nötter! 😄 Tääääck detsamma, Memphy 🥰 Erkänn att du tokgillade den där bilden 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 Det är för att du håller på att bli gammal nu. Då kan man inte festa som du gjort...erhmm...för ett år sedan...typ....eh.... 😑 xD Jo, det är väl så antar jag. 😛 Tääääck detsamma, Memphy 🥰Erkänn att du tokgillade den där bilden 😆😄 Japp. Dagens höjdpunkt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 januari 2012 Dela Postat 1 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 2 januari 2012 Dela Postat 2 januari 2012 gnott ytt lår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts