Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag hoppas du förstår att ingen av oss är allvarlig. Jo, klart jag fattade. Men det ser ju inte så bra ut för det, för utomstående som kommer in och inte förstår humorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jo, klart jag fattade. Men det ser ju inte så bra ut för det, för utomstående som kommer in och inte förstår humorn. Ser inte så bra ut om man fattar humorn heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 hej Tjenare loop! Hur har det gått för dig på nya jobbet på science park? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Nej, här är ingen åska, tror jag. Inget regn heller sedan ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 (redigerat) Ser inte så bra ut om man fattar humorn heller. Kanske dags att sluta med sånt då, om ni vill att tråden ska få vara kvar. Redigerat 6 oktober 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kanske dags att sluta med sånt då, om ni vill att tråden ska få vara kvar. I mitt fall var det meta-ironiskt. Ett sätt att fördriva onda andar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jo, klart jag fattade. Men det ser ju inte så bra ut för det, för utomstående som kommer in och inte förstår humorn. Det med MickeH, eller vadå? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 din mamma kan va utomstående! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Vill bara klargöra att jag inte tycker att alla kvinnor borde gasas. I mitt fall var det meta-ironiskt. Ett sätt att fördriva onda andar. Fungerade det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Fungerade det? Vi får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Hur äre me er? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 (redigerat) Det med MickeH, eller vadå? 😕 Det med kvinnor. Såvitt jag vet så är Micke ingen kvinna. Redigerat 6 oktober 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Hur äre me er? 😑 jo tack. har jammat å fikat kaka. själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 jo tack. har jammat å fikat kaka. själv? oj va gott 😄 Jo ja e ganska nyfikad ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Sådär! Sökt kurserna för nästa termin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ah. Mmm. Fet amin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ah. Mmm. Fet amin. Va? Pico? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 "ikväll dubbelklickade han för sissta gången, loggade ut och dog" Från nyheterna på tv4 angående jobs... Vårt quizlag hette nån ordvits på Jobs men kommer inte ihåg exakt vad. Typ "Jobs may have given you an Apple, but he can't give you life". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ah. Mmm. Fet amin. what!? 😕 har ni börjat knarka nu åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Adele har fett fint anlete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Arslet är inte så dum heller 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Äsch hittar ingen bild.. 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 pics på adele 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 pics på adele 😑 men ÅÅÅÅH 😛 :P double tongue Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 "😉" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Adele har fett fint anlete Peww....!! Trodde du menade Abele. Vårt quizlag hette nån ordvits på Jobs men kommer inte ihåg exakt vad. Typ "Jobs may have given you an Apple, but he can't give you life". Hette? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Sådär! Sökt kurserna för nästa termin! Är det inte ett fast program, utan man kan välja själv? Gren/inriktning då kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Det med kvinnor. Såvitt jag vet så är Micke ingen kvinna. Jaja, det var roligt så länge han var här. Får önska honom lycka till med vad han än tar sig för. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts