CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Någon in need för 25tanhenters midiklav eller ett fasttrackpro? Personligen: inte direkt. Men scanna av intresset i Säljes vet ja.. Eller vend. Ljudkorten brukar ju gå tämligen snabbt iofs 😑
Naymari Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Personligen: inte direkt. Men scanna av intresset i Säljes vet ja.. Eller vend. Ljudkorten brukar ju gå tämligen snabbt iofs 😑 Facebook funkade uppenbarligen också 😛
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Facebook funkade uppenbarligen också 😛 Jepp det också 😄
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 (redigerat) de e KAAAAAAAALT 😠 -20 Här är det bara -7 men löjligt kallt ändå 😠 Avskyr fan kyla alltså 😏 * * * Äh men va f... Undrar om det blir jidder om man lägger upp en effektpedalfråga under "Elektriska instrument" 😱 Eller ska man skriva den under "Övrig studioutrustning"??? 😳 /Orolig mor Redigerat 30 december 2011 av CHAE
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Äh men va f... Undrar om det blir jidder om man lägger upp en effektpedalfråga under "Elektriska instrument" 😱 Eller ska man skriva den under "Övrig studioutrustning"??? 😳 /Orolig mor Lägg den under "Stöldgods" bara för att se vad som händer... och fötter. 😑 Övrig studioutrustning funkar kanske bäst ändå. 😄 ...att dom inte skapar en avdelning för gitarrer och utrustning. Blir så förbannad. 😠 ..och så slås inläggen ihop som vanligt. Blir såååå /&"%#/&%"#/&
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Lägg den under "Stöldgods" bara för att se vad som händer... och fötter. 😑 Övrig studioutrustning funkar kanske bäst ändå. 😄 ...att dom inte skapar en avdelning för gitarrer och utrustning. Blir så förbannad. 😠 ..och så slås inläggen ihop som vanligt. Blir såååå /&"%#/&%"#/& Mm, många gitarrister som hänger här så en liten utbrytarfalang borde ju finnas. Iofs så finns ju gitarrforum men orka vara medlem på två ställen samtidigt 😮😛
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Jag har iallafall startat en ny tråd. Gör vad ni vill med det. 😄
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Inte varje dag jag startar ny tråd. ..det får bli en fika till mig. ☺️
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Inte varje dag jag startar ny tråd. ..det får bli en fika till mig. ☺️ Eller HUR! Lägg av... jag BJUDER fan dig på en fika bara för att du startade den där tråden 🙂
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Sluta gnäll på lite minusgrader 🥰
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Eller HUR! Lägg av... jag BJUDER fan dig på en fika bara för att du startade den där tråden 🙂 Eller HUR! Lägg av... jag BJUDER fan dig på en fika bara för att du startade den där tråden 🙂 Amen DET tackar jag för. ☺️ Sluta gnäll på lite minusgrader 🥰 Hehe.. fan nu har man ju blivit bortskämd. 😄
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Amen DET tackar jag för. ☺️ Schysst att du doppelciterar hela tiden, Grahn 😆😎
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Schysst att du doppelciterar hela tiden, Grahn 😆😎 AMEH Musjäkeln.. Ska fan köpa en ny 🤪😄
Micke H Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Nu har jag riggat upp nya högtalarna och allt det kostade mig var halva mitt finger. Fan, det gjorde ont. xD 1
Neosus Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Jag skrev i riktiga forumet. hujedamig. Starkt jobbat! ☺️ Nu har jag riggat upp nya högtalarna och allt det kostade mig var halva mitt finger. Fan, det gjorde ont. xD Fasiken va snyggt. 🥰
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Nintendo NES ser jag hehe
Micke H Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Fasiken va snyggt. 🥰 Den vänstra heter Linda och den högra heter Hugo. 🥰
Recommended Posts