Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

-------------

Dom kickade mig från BF-servern på multiplayer, jag måste varit för grym helt enkelt. 😛 Jäkla tyskar. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Vilken jävla dag det blev igår dårå. Man skulle inhandla en laptop och bara softa hela kvällen, programmera litt och göra så i TV-soffan på den nya lappen. Istället kommer man hem med sprit och blir alldeles tokig i längsta. Mest bara glad att det till största delen stannade i just längsta. xD 😳

Postat

Err, kanske blir jobb idag ändå. 37 switchar har fått frispel under natten och nej... DET hade inget med min G&T-afton att göra. xD

Postat

Vilken jävla dag det blev igår dårå. Man skulle inhandla en laptop och bara softa hela kvällen, programmera litt och göra så i TV-soffan på den nya lappen. Istället kommer man hem med sprit och blir alldeles tokig i längsta. Mest bara glad att det till största delen stannade i just längsta. xD 😳

😄

Jaaa du gick fan bananer alltså. Så jävla kul! 😛

Postat

Okej, kolla här: sent i onsdags (närmare bestämt 23.42) kväll beställde jag en Fuel Tank Chameleon från ordermusic. Idag kom den. Det, mina vänner, är jäääääääääävligt snabbt! 😮🙂🥰

Hej längsta förresten. Va gö ni? 😮

Postat

Okej, kolla här: sent i onsdags (närmare bestämt 23.42) kväll beställde jag en Fuel Tank Chameleon från ordermusic. Idag kom den. Det, mina vänner, är jäääääääääävligt snabbt! 😮🙂🥰

Hej längsta förresten. Va gö ni? 😮

Av någon anledning har det alltid tagit jättelångtid för mig när jag beställt från ordermusic. (typ 1.5-2 veckor) 😮

Men jag handlar från dem fysiskt istället. 🥰

Postat

Av någon anledning har det alltid tagit jättelångtid för mig när jag beställt från ordermusic. (typ 1.5-2 veckor) 😮

Men jag handlar från dem fysiskt istället. 🥰

Hm. Skumt. Jag har alltid fått mina beställningar fortare än kvickt. förutom när jag köpte Fendern. Men då tog det ju å andra sidan inte speciellt lång tid (c:a en månad) för den att anlända.

Postat

Har även köpt en MXR Supercomp från vend. anländer förmodligen på mån-tis 😑

Håller på att reorganisera mitt gamla pedalbord 🥰 Yeah that's right; I'm going old school.

Postat

Lirar gitarr på riktigt med stärkare och pedaler 😮

Va gör du själv?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.