Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Tänker du komma med en lika misslyckad observation som sist?

Misslyckad om man känner till ditt inre kanske. Men för oss som inte har full och omedelbar tillgång till ditt innersta väsen återstår bara det du visar utåt. Då kan det ju egentligen kvitta hur det ser ut på insidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Misslyckad om man känner till ditt inre kanske. Men för oss som inte har full och omedelbar tillgång till ditt innersta väsen återstår bara det du visar utåt. Då kan det ju egentligen kvitta hur det ser ut på insidan.

Du framstår för mig som en sjukt jävla arrogant typ som ser ner på människor. Och då kan det kvitta hur du ser ut på insidan.

Du ser, istället för att säga dig så låter jag det vara. Istället för att komma med antydningar om dig som person.

Skit samma, kanske är det jag som inte hör hemma här längre. Kanske är jag som borde rage-quitta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du framstår för mig som en sjukt jävla arrogant typ som ser ner på människor. Och då kan det kvitta hur du ser ut på insidan.

Du ser, istället för att säga dig så låter jag det vara. Istället för att komma med antydningar om dig som person.

Skit samma, kanske är det jag som inte hör hemma här längre. Kanske är jag som borde rage-quitta.

Gör gärna det.

Link to comment
Dela på andra sajter

DJÄVLA IDIOT! Å andra sidan förstår jag honom lite, för ComHem har bara skit i sin lista. Vem då? Jo, säljaren på Com Hem, som när min mamma berättade modellbeteckningen på sin inte alltför gamla tv för honom, sa att det var en gammal tv för den är inte med i deras lista hos ComHem. Jag skickar en stor digital-box med diverse kablar istället för ett smalt behändigt tv-modul-kort som du behändigt hade kunna stoppa in i sidan av din tv - om du nu hade haft en sådan tv. Mamma stod på sig två gånger till och sa att det ÄR ingen gammal tv och den HAR ett uttag för tv-modulkort i sidan som jag ska stoppa i program i när du väl skickat det. Men han vägrade. IDIOT!

Nyss kollade jag upp tv på Nätet och tv-n klarar flera typer av kort.

Hon vill inte ha nån djävla BOX. Hela vitsen med erbjudandet var ju

att slippa boxen. Bara för att de inte uppdaterat sin lista...

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Misslyckad om man känner till ditt inre kanske. Men för oss som inte har full och omedelbar tillgång till ditt innersta väsen återstår bara det du visar utåt. Då kan det ju egentligen kvitta hur det ser ut på insidan.

Du framstår för mig som en sjukt jävla arrogant typ som ser ner på människor. Och då kan det kvitta hur du ser ut på insidan.

Du ser, istället för att säga dig så låter jag det vara. Istället för att komma med antydningar om dig som person.

Skit samma, kanske är det jag som inte hör hemma här längre. Kanske är jag som borde rage-quitta.

Gör gärna det.

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...