Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

"Picos fantastiska äventyr - Del två"

xD

<fjortisfylla>Eller del tre då andra delen inte var utgiven i längstaformatet; Del två var att jag hade fåniga problem att få upp jägern till att börja med. Visst, fine... alkoholhaltiga drycker är inte avsedda för barn - men va fan? Man skall väl inte behöva en teknisk högskoleutbildning för att få upp en flarra jäger? xD

Faen i mig långt från att vara min dag det här. Vem vet, om det inte blir bättre imorgon kanske det blir så nästa år och den väntan är ju inte så vansinnigt lång. 😛

<adhd-inslag> Har Christina Aguilera gått och blitt tokfet? 😳 </adhd>

Just nu är jag nog mest bara pepp på att nuppa en kollega, kan inte riktigt få henne ur skallen. Så jäkla flirtig av sig ibland att jag blir alldeles till mig.</fjortisfylla>

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Finns Friis kvar?

Ptja, alltså... nu har jag inte varit där på ett helt år men jag antar det. Snopet vore det annars. I den där längan av affärer finns ju fö fan bara låssmeder och smörgåsförsäljare och det vore ju tråkigt om Friis blev tvungna att kasta in handduken. En polare köpte btw en splirrans Gibson Les Paul för 1200kr eller nå sånt. Upplägget var avbetalning på typ 12 månader och den senile farbrorn som DÅ fortfarande arbetade i butiken glömde nog något moment i just den uppgörelsen. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Ptja, alltså... nu har jag inte varit där på ett helt år men jag antar det. Snopet vore det annars. I den där längan av affärer finns ju fö fan bara låssmeder och smörgåsförsäljare och det vore ju tråkigt om Friis blev tvungna att kasta in handduken. En polare köpte btw en splirrans Gibson Les Paul för 1200kr eller nå sånt. Upplägget var avbetalning på typ 12 månader och den senile farbrorn som DÅ fortfarande arbetade i butiken glömde nog något moment i just den uppgörelsen. xD

Haha.. jo jag vet flera som "blåste" honom på en massa prylar. 😄

De e skitlängesen ja va te Ume men är lite sugen på att dra dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klippa DIG! 😠😮😛

hahahaha - IRL-garv på den dårå! xD

Ahapp, fjortisfylla och skickade just fjortis-sms till Lisa som jag inte snackat med på över ett år. Kan inte sluta på annat sätt än katastrof... oh well. xD

Ja men va fan... lägg ihop de olika inläggen dårå ditt jävla fittforum! 😠 eleven!!1

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan du fet-greppa! xD

hahahaha - IRL-garv på den dårå! xD

Ahapp, fjortisfylla och skickade just fjortis-sms till Lisa som jag inte snackat med på över ett år. Kan inte sluta på annat sätt än katastrof... oh well. xD

Ja men va fan... lägg ihop de olika inläggen dårå ditt jävla fittforum! 😠 eleven!!1

xD

Bra gjort! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klippa DIG! 😠😮😛

Läste först Köpa mig. xD

hahahaha - IRL-garv på den dårå! xD

Ahapp, fjortisfylla och skickade just fjortis-sms till Lisa som jag inte snackat med på över ett år. Kan inte sluta på annat sätt än katastrof... oh well. xD

Ja men va fan... lägg ihop de olika inläggen dårå ditt jävla fittforum! eleven!!1

Underhållande när Pico e lite rund om fötterna. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste först Köpa mig. xD

Underhållande när Pico e lite rund om fötterna. xD

Mäh, din tånfratt! xD 😛 Dricker och skriver jag mer så lär jag stava illa ganska snart. Tur man överväger film och sömn dårå... xD
Link to comment
Dela på andra sajter

"Pico är packad".... Kan du säga det 25 ggr i snabb följd utan att sluddra så är du hjälten hela dagen i min bok, Pico 😛

2 och halvvägs in på tredje... No heroes here, obviously. xD

Btw så betyder det inte att det är något fel på mig utan snarare att någon måste proof-lsäa din bok. xED 😛

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Pico dejt-rape:ar plus-knappen hela tiden nu ju!!! 😆😛😄

Pico dejt-rape:ar plus-knappen hela tiden nu ju!!! 😆😛😄

Skönt att kunna busa och Pico pekas ut som den skyldige.. 😆

Dubbel citat på det 😱

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

2 och halvvägs in på tredje... No heroes here, obviously. xD

Btw så betyder det inte att det är något fel på mig utan snarare att någon måste proof-lsäa din bok. xED 😛

Oj och usch att faila så mycket i en edit... Tur man inte lider av Memphissyndromet. 😄

😆 :lol: 😄

Snart börjar Pico fjortis-klänga på oss och stöna fram att han älskar oss och att ingenting ska splittra oss... 🥰😆

kungsgran.jpg

Skönt att kunna busa och Pico pekas ut som den skyldige..

Dubbel citat på det

Bara två gånger, en nu här ikväll och en tidigare just innan Grahn sa något om att han var oskyldig. xD

😱 :ph34r: 😱😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...