Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Än bättre; jag klipper DIG för en hunka så har jag ett jobb!

Senast jag såg Memphy så fanns det inte så vansinnigt mycket att klippa men såatteeee... 😛

* * *

Akeff 😑

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Senast jag såg Memphy så fanns det inte så vansinnigt mycket att klippa men såatteeee... 😛

* * *

Akeff 😑

Näe jag vet, menneh det betyder ju bara att min lön kommer bli rätt jäkla bra. 😛

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! 😄

Hahah, den gillade jag som fan då den gick. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Största tecknet på att en butik har bra service är när kunden som tänkt köpa en vara för 4kkr istället kommer hem med en flaska gin och en jäger från grannbutiken. 😏

Uppdatering: Det var sjukt länge sedan jag drack jäger så jag korkade upp den för att ta ett litet smakprov... 3 jägershots och 2,5 GT senare börjar jag känna mig lite lagom halvlurvig i skallen. Tänk så det kan bli... Aja, inget jobb på schemat för imorgon iaf. xD

Tillägg: Varan jag tänkt köpa var en laptop. Sen kom man hem och såg Nay nämna Yamaha-gurkor och så minns man tebax när man provspelade en sån dårå. Nu är jag istället sjukt pepp på att dra in till Musikanten, Friis musik och/eller 4Sound imorgon och provspela/handla gurka. xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdatering: Det var sjukt länge sedan jag drack jäger så jag korkade upp den för att ta ett litet smakprov... 3 jägershots och 2,5 GT senare börjar jag känna mig lite lagom halvlurvig i skallen. Tänk så det kan bli... Aja, inget jobb på schemat för imorgon iaf. xD

Tillägg: Varan jag tänkt köpa var en laptop. Sen kom man hem och såg Nay nämna Yamaha-gurkor och så minns man tebax när man provspelade en sån dårå. Nu är jag istället sjukt pepp på att dra in till Musikanten, Friis musik och/eller 4Sound imorgon och provspela/handla gurka. xD

"Picos fantastiska äventyr - Del två"

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...