Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 (redigerat) Claes som husdjur. Redigerat 6 oktober 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Nämen såatte. Lite styrketräning dårå såatte. Herå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 ett fikon flera fika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Laxen hälsar till er alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 hälsa tebax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ska väl börja plugga nu då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag ska aldrig mer pluga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Plugga då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Plugga då? Skiter it. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är som skjortor, dom är som bäst när dom fått stryk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är bara till för att köra kuken i när de står vid spisen, annars är de inte värda ett jävla skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor ska ge mig öl när jag kollar på teve annars fåre va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är som målarfärg. Smakar förjävligt och går fan inte att grogga på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är som reservhjul. Dom ska ligga i skuffen och hålla käften! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är jävla ohyra, lägre än råttor och kackerlackor. Skadedjur, mänsklighetens skam. Alla rättigheter bör de fråntas; de är endast värda löje och häckel var de än må vända sina vedervärdiga trynen, dessa världsalltets smutsigaste kreatur. Tvi, tvi, tvi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Varför döper man tornados efter kvinnor? De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig. Kvinnor är som ett packet mjölk. När de blir gamla och sura är det dags att skaffa en ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Varför döper man tornados efter kvinnor? De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig. Kvinnor är som ett packet mjölk. När de blir gamla och sura är det dags att skaffa en ny. Där fick dom! YES fö FAN PÅROM jag blir så FÖRBANNAD Feminister är det jag hatar mest av allt i det här jävla landet, jävla KVINNOR, KÄRRINGAR, som fått för sig att de ska ha några "rättigheter", åååå så fint, HA! FUCK YOU säger jag bara NI SKA DISKA OCH BLI KNULLADE I RÖVEN APUMPAPUMPAPUMPAPUMPA åååÅÅÅ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Alla kvinnor borde gasas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Kvinnor är som sprit man blir fullare och fullare ju mer man....eeeh...ööööh. Nä kom inte på nått. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Oops. Rycktes visst med där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ni är ju sjuka i huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Nej inte jag, för jag bara skojade. Jag sa det ju med glimten i ögat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag oxå såatte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Raggar på en tjej på Helgon. Så säger hon att hon är homo. :PPPPP;P:P;P;P:P;P;P; ghey Ni är ju sjuka i huvudet. Jag hoppas du förstår att ingen av oss är allvarlig. Ni är ju sjuka i huvudet. Jag hoppas du förstår att ingen av oss är allvarlig. Jag menar det så mycket att jag sa det två gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Fan vad jag hatar att Studio GHEY lägger ihop inläggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Fan vad jag hatar att Studio GHEY lägger ihop inläggen. Inte lika mycket som du hatar bögar va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Inte lika mycket som du hatar bögar va? Tänker du komma med en lika misslyckad psykoanalys som sist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Tänker du komma med en lika misslyckad psykoanalys som sist? Det är ingen analys, det är en observation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Det är ingen analys, det är en observation. Tänker du komma med en lika misslyckad observation som sist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts