Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4

Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Kvinnor är jävla ohyra, lägre än råttor och kackerlackor. Skadedjur, mänsklighetens skam. Alla rättigheter bör de fråntas; de är endast värda löje och häckel var de än må vända sina vedervärdiga trynen, dessa världsalltets smutsigaste kreatur. Tvi, tvi, tvi!

Dela på andra sajter

Varför döper man tornados efter kvinnor?

De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig.

Kvinnor är som ett packet mjölk. När de blir gamla och sura är det dags att skaffa en ny.

Dela på andra sajter

Varför döper man tornados efter kvinnor?

De dyker inte upp så ofta, men när de gör det för de ett jäkla oväsen och när de går tar de halva huset med sig.

Kvinnor är som ett packet mjölk. När de blir gamla och sura är det dags att skaffa en ny.

Där fick dom! YES fö FAN PÅROM

jag blir så FÖRBANNAD

Feminister är det jag hatar mest av allt i det här jävla landet, jävla KVINNOR, KÄRRINGAR, som fått för sig att de ska ha några "rättigheter", åååå så fint, HA! FUCK YOU säger jag bara NI SKA DISKA OCH BLI KNULLADE I RÖVEN APUMPAPUMPAPUMPAPUMPA

åååÅÅÅ!

Dela på andra sajter

Raggar på en tjej på Helgon. Så säger hon att hon är homo. :PPPPP;P:P;P;P:P;P;P;

ghey

Ni är ju sjuka i huvudet.

Jag hoppas du förstår att ingen av oss är allvarlig.

Ni är ju sjuka i huvudet.

Jag hoppas du förstår att ingen av oss är allvarlig.

Jag menar det så mycket att jag sa det två gånger.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.