Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Jag var också vaken till 5... 17 också för den delen och mja, 19:10 med. Men där vid 21 tror jag det räcker för igår och idag.

Eller det skall erkännas, jag sov mellan en timme och två i natt där kring midnatt.

Tokfrans. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är många som gillar Berget.

Det är jag glad för. 🙂

När jag pluggade på komvux lyssnade jag på den låten varje morgon på bussen under säkert ett halvårs tid. Efter den i playlisten var någon Barry White låt och sen Elvis - Return to sender. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Yamahaguran är ju den som har snyggast kropp. Den eller den andra Fendern (inte kommit överfund med om den är grå eller träfärg 😛) är de snyggaste overall.. Så blir förmodligen den av dem som är bekvämast.

😆

han sålde en massa andra prylar också. xD

Mm såg det... Skön snubbe ju xD

* * *

FAN!

När det demas gitarrpedaler så spelar man FÖRST en liten liten grej och sedan mutar man. Sedan tryckan man igång pedalen och fortsätter lirar. För jävla JÄVLIGT när de ska vara och dra igång pedalen medan det första riffer håller på att klinga ut!

Blir så jävla förbannad!!!! 😠 :angry: 😏

ProGuitarShop gör det varenda jävla gång när de demar pedaler på YouTube...

Edith: 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Tokfrans. 😛

Jao, faktiskt. Satt och programmerade hela natten och sen iväg te jobbet och nördade än mer.

Kvinnor brukar kunna sägas ha sin sexuella topp där vid 30-40år. Själv verkar jag ha det lite tvärtom då min nördighet ser ut att peaka och en peak av det slaget går inte alla gånger hand i hand med... eller mja kanske just precis HAND då... med sexuell topp.

"VänsterHannah och HögerHannah" xD

Link to comment
Dela på andra sajter

jag höll på att somna nyss... man blir trött av att ligga 🙁

😆 :lol: 😄

* * *

Nu är det någon som plussat igen!!

VEM VARE! 😠

Redigerat av CHAE
  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Mm såg det... Skön snubbe ju xD

* * *

FAN!

När det demas gitarrpedaler så spelar man FÖRST en liten liten grej och sedan mutar man. Sedan tryckan man igång pedalen och fortsätter lirar. För jävla JÄVLIGT när de ska vara och dra igång pedalen medan det första riffer håller på att klinga ut!

Blir så jävla förbannad!!!! 😠 :angry: 😏

ProGuitarShop gör det varenda jävla gång när de demar pedaler på YouTube...

Edith: 😑

Eller HUR?? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön middag för att spinna vidare på nörd-and-won't-get-laid-anytime-soon-spåret; prinskorvar och chilinötter. Ffs, allt blir genitalier ikväll verkar det som. Dessutom ser det ut som att jag har nån form av vilja att fly Jeans-och-Flanellskjortsvillan. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller HUR?? 😠

Jag vet!

Jag stör mig som fan på det. Det ska ju vara en överraskning att få höra den gentemot det cleana ljudet... Bleeh 😏

Akta bara så du inte får en bitchslap av bruden om hon märker att du håller på att somna.

xD

Och därmed uppmanar jag ALLA att plussa Chaes inlägg.. 😑

😮😆🥰

Grahn du din...buse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön middag för att spinna vidare på nörd-and-won't-get-laid-anytime-soon-spåret; prinskorvar och chilinötter. Ffs, allt blir genitalier ikväll verkar det som. Dessutom ser det ut som att jag har nån form av vilja att fly Jeans-och-Flanellskjortsvillan. xD

eller hur??

Hemma blire korv, korv och korv... Ibland lyxar jag till det med korv.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller en sån som många stockholmare gillar; Bratswurst

Ookej den va dålig.. xD 😑

Inte helt oväntat salivsprutskrattade jag åt den 😆 :lol: Min sambo bad mig hålla käften 😱 Jag ser inte det hända though 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller en sån som många stockholmare gillar; Bratswurst

Ookej den va dålig.. xD 😑

xD

Inte helt oväntat salivsprutskrattade jag åt den 😆 :lol: Min sambo bad mig hålla käften 😱 Jag ser inte det hända though 😑

xD
Link to comment
Dela på andra sajter

ännu ett ons har skickat ut ett event på facebook där det står att hon tappat mobilen

dags att klicka bort henne och hoppas att hon inte kan stava mitt vråltyska efternamn kanske 😱

...som är "Mannwürst"? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...