Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Kom på en sak - jag börjar bli Längsta-beroende. Jag Längstade från muggen för min förra dejt och jag Längstar på planet till min nästa dejt! 😄

xD Som sagt; en äkta längstaian 😄

..och det är kul att hänga med i dina svängar. 🥰

Håller med!

På ngt sätt så engagerar jag mig mest i längsta och längstaianerna liv 😱😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att nån tycker det. 😄 Fast jag börjar bli rätt nervös - det här känns lite seriösare än en vanlig dejt.

Det är så det ska vaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaa! xD

🥰

Aaaaw Memphy! 🥰

Giftermål! 😮

😮 :o 😮😛😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett hur det går så finns det ju ett problem - hon är inne på första året på en fyra år lång utbildning i Lund och jag kan pga bandet omöjligt flytta nånstans. Men jaja, det löser sig! 😄 Nu ska jag bara ha kul och kramas mycket! :F

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten Grahn, har du testat Pro 40:n mycket?

Isf: spontana kommentarer?

Nja inte speciellt mycket.. eller ja.. jo alltså.. jag använder det varenda dag när jag är hemma... varenda dag.... lixom.... och joxar med datorn. Hemma...lixom.

Jag upplever det som mycket stabilt. Och att mickpreampisarna är rätt så tysta. Inge brus eller så när jag vrider på utav helvette.. 😄

He fonka!

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Fast den ultrasuperduperextramultiplus-röda Fendern får jag Robban Broberg-vibbar på 😛

Tycker att du ska köra på Yamaha-guran 🙂

bättre det än ett busigt samhälle

det är ok att börja med dåliga skämt när man försöker komma in i jargongen

...or is it? 😱😛

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Fast den ultrasuperduperextramultiplus-röda Fendern får jag Robban Broberg-vibbar på 😛

Tycker att du ska köra på Yamaha-guran 🙂

Yamahaguran är ju den som har snyggast kropp. Den eller den andra Fendern (inte kommit överfund med om den är grå eller träfärg 😛) är de snyggaste overall.. Så blir förmodligen den av dem som är bekvämast.

😆

han sålde en massa andra prylar också. xD

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Men sen var jag uppe till fem också.

Jag var också vaken till 5... 17 också för den delen och mja, 19:10 med. Men där vid 21 tror jag det räcker för igår och idag.

Eller det skall erkännas, jag sov mellan en timme och två i natt där kring midnatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...