Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

xD

Har just duschat, snart skall jag dra iväg te jobbet. Rurå, mellandagssemester eller blire jobb?

Jobbar tre dagar och sedan har jag tagit ut hela fem (5) arbetsdagars semester.. SCORE!!!

Blir nog lite mellandagsrea i Linköping på Freitag 😄

LÄNGSTA!!!! UPP O HOPPA NU!!! 😠😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar tre dagar och sedan har jag tagit ut hela fem (5) arbetsdagars semester.. SCORE!!!

Blir nog lite mellandagsrea i Linköping på Freitag 😄

LÄNGSTA!!!! UPP O HOPPA NU!!! 😠😛

Så jobba tis, ons, tors, ledig fredag osså kommer du tillbaka te jobbet och jobbar fredag den 6:e och sen helg igen? Låter sketasoft! 😄

Det typiska tänker man skulle vara ledighet hela denna vecka men ditt upplägg verkar ju klockers. Speciellt om man tänker att det kan vara idé att en sjukstuga inte har alla anställda på vift under en hel vecka. xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Så jobba tis, ons, tors, ledig fredag osså kommer du tillbaka te jobbet och jobbar fredag den 6:e och sen helg igen? Låter sketasoft! 😄

Det typiska tänker man skulle vara ledighet hela denna vecka men ditt upplägg verkar ju klockers. Speciellt om man tänker att det kan vara idé att en sjukstuga inte har alla anställda på vift under en hel vecka. xD

Njaa såhär;

jobbar tis-tors, ledig fredag och sedan hela v. 1 (iofs så är ju fredagen v. 1 röd dag). Ganska soft ja, mewn man måste ju vara på sin vakt vilka som tar ledig. Exempelvis förra julen så hade jag ledig i hela 10 dagar 😮 så det kändes mest rättvist att vara lite halvledig i år xD

Har du några ledigheter såhär eller tuffar allting på som vanligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, på storlekarna och sånt hade jag noll probs verkligen! aslätt... Blev lite förvirrad när röda/gröna färgrutorna kom upp. Tycke de såg ganska lika ut ändå. Men med båda så kanske röda såg lite suddigare ut så jag körde på den. "översynt" blev jag då. Fast med bara höger blev de minimalt kanske inte alls närsynt. och med bara vänster inget... så jag antar att jag inbillade mig med färgerna bara så mår jag bra! 😛

De små bokstavsradera vart lite jobbig.

Det med pilen och grön, röda bokstäver misslyckades totalt xD

Och det med cirkeln. Från mitten på höger till längst ut till höger med vänster xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Well...vi träffades, kollade på lite olika filmer, hade sex. Hon är...väldigt egen av sig kan man väl säga. Har vart med om otroligt mycket. Och var lite yngre än vad jag trodde. Trots allt hon vart med om så finns där en, hur ska vi säga, lite halvt omogen attityd jag inte är särskilt förtjust i.

Jag kommer bli tvungen att nobba henne. Vilket är trist, för hon är en fin människa. Bara inte någon jag vill starta förhållande med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...