Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fast jag har Amfetamin på recept, lär ju slå Poison vad gäller vakenhet, energi och för viktminskning. Trots det så är man ju inte på topp efter en heldag på jobbet när man inte sov natten innan. xD

mjo, jag har aldrig testat amfetamin men jag kan nästan ana det 😛

Postat

mjo, jag har aldrig testat amfetamin men jag kan nästan ana det 😛

Är du inte och skriver i fel tråd nu...? 😳😛

Postat

Är du inte och skriver i fel tråd nu...? 😳😛

jo kanske, förlåt 🙁

jag märkte nyss att om man rapporterar sina egna inlägg innan någon annan gör det så får man inte en varning!

Postat

jo kanske, förlåt 🙁

jag märkte nyss att om man rapporterar sina egna inlägg innan någon annan gör det så får man inte en varning!

OMG OMG OMG 😮

Ska anmäla ALLA mina egna inlägg bara för det 😛

Postat

Har mickeh jailbreakad mobil?

Nej, det har inte Micke. Micke provade det en gång, och mobilen blev ganska CP. Så Micke formaterade den istället.

Postat

Om jag hjälper dig gåre snabbare. *anmäl* xD

Mäh... det var ju inte sååå... FATTARUVÄL *slap* 😛

Postat

jag känner mig fattig 🙁 kommer att lägga mina sista slantar på en dator snart...

Men fick du inte någon typ av studiebidrag/CSN (?) typ..nyss?

Postat

joo, sitter faktiskt med 9000 nu men köper man en dator för 8000 är det inte mycket kvar 🙁 tänkte boka in mig hos en sångpedagog när nästa studiebidrag trillar in, men de tar ju typ 1000 kr i timmen och det känns som att man måste boka in några tillfällen för att komma någonvart D: sen blir det väl några månader till innan jag kan uppgradera min förstärkare...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.