Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag är så förbannat godissugen men överväger att istället sova till Family Guy eller något för jag ids inte springa iväg till affären. JVM-hockey ikväll btw, start 23:30 på ettan. En måstedokumentär på samma kanal klockan 20:00 också. Hmm fudge, man behöver ju snarra till en sån grej. 😏

Postat

Känns en smula drygt att behöva stiga upp klockan 6 imorgon speciellt när man vill se hockeyn inatt. Sova fram till 19 kanske, dra på affären och handla snarrameller om suget finns kvar osså köra en all nighter på det? Fan, det låter som en destruktiv plan som är perfekt. Pazo, jag gör inte det, bastage! xD

Postat

jag duschar när du skaffar flätor med skägg så de så! 😠

that's right

Har du inte sett? Jag har rakat bort skägget. xD

Postat

Känns en smula drygt att behöva stiga upp klockan 6 imorgon speciellt när man vill se hockeyn inatt. Sova fram till 19 kanske, dra på affären och handla snarrameller om suget finns kvar osså köra en all nighter på det? Fan, det låter som en destruktiv plan som är perfekt. Pazo, jag gör inte det, bastage! xD

gå och köp poison på gymgrossisten så håller du dig vaken!

Postat

gå och köp poison på gymgrossisten så håller du dig vaken!

Att hålla mig vaken känns inte som problemet utan snarare att vara fullt på alerten trots man varit vaken hela natten. xD
Postat

Att hålla mig vaken känns inte som problemet utan snarare att vara fullt på alerten trots man varit vaken hela natten. xD

då ska du testa poison! det är dietpiller, de funkar som sådan att de ger dig riktigt mycket energi så att du ska röra dig mer och då gå ner i vikt!

Postat

You guys... Lägg av med att trolla då'rå! 😠😛

Har fan saknat Längsta lite...på riktigt! 😮🥰

Postat

då ska du testa poison! det är dietpiller, de funkar som sådan att de ger dig riktigt mycket energi så att du ska röra dig mer och då gå ner i vikt!

Fast jag har Amfetamin på recept, lär ju slå Poison vad gäller vakenhet, energi och för viktminskning. Trots det så är man ju inte på topp efter en heldag på jobbet när man inte sov natten innan. xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.