Micke H Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Usch...Adrenaline Mob är verkligen inte bra. Vill jag ha den typen av modern metal lyssnar jag hellre på Godsmack eller Disturbed. Dessutom...att viska "psychosane...psychosane...MOTHAFUCKAH PSYCHOSANE" är inte coolt, bara skrattretande. xD
CHAE Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Längsta! 🥰 Tror jag det... Du och jag, Längsta! 🥰
Micke H Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Tror jag det... Du och jag, Längsta! 🥰 Längsta - because size does matters! <3
Memphis Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Memphy! Trodde att Pazo syftade på dig eller ngt o så...äh... Skit samma! xD Läget? Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳 Jo fan, blev en trevlig kväll igår, träffade gamla polare o så. Slaggade hos en kompis ,käkade kebabrulle till fyllefrulle imorse. Fett gott. Läget själv då Chaeman?
CHAE Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳 Jo fan, blev en trevlig kväll igår, träffade gamla polare o så. Slaggade hos en kompis ,käkade kebabrulle till fyllefrulle imorse. Fett gott. Läget själv då Chaeman? xD jovars, det tuffar på och är ganska chill. Kom hem för några timmar sedan. Är lite trött men imorrn är det på't igen för då ska jag jobba 😏 Bara i tre dagar men ändå. Hade gärna sovit och softat ett tag till männeeeeh... Någon måste ju hålla igång sjukhuset 😛
Memphis Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 xD jovars, det tuffar på och är ganska chill. Kom hem för några timmar sedan. Är lite trött men imorrn är det på't igen för då ska jag jobba 😏 Bara i tre dagar men ändå. Hade gärna sovit och softat ett tag till männeeeeh... Någon måste ju hålla igång sjukhuset 😛 Det e sånna som du som räddar mänskligheten. 🥰
CHAE Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Det e sånna som du som räddar mänskligheten. 🥰 😆🥰
Naymari Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Men den 28e åker jag ner till Lund och hälsar på en annan tjej jag träffat. 😄 Det ska bli skoj. ehehe.. Då kan vi nästan känna lukten av varandra 🥰
Pico Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳 [...] Josef kanske är ternet-inaktiv men internetaktiv stämmer ju precis som Pazo sa. xD
CHAE Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 ehehe.. Då kan vi nästan känna lukten av varandra 🥰 Eeeh.. O.....keeeeeej 😳😛
Micke H Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 ehehe.. Då kan vi nästan känna lukten av varandra 🥰 Duscha lite då och då för fan! 😱
Memphis Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Josef kanske är ternet-inaktiv men internetaktiv stämmer ju precis som Pazo sa. xD eh woot. 😳 xD
Pico Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Nu är JOSEF internetaktiv igen 😮 Här säger han ju faktiskt att du är AKTIV, inget annat. xD
Memphis Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jag begriper ingenting. 😄 Han sade ju "igen" som att jag inte varit det på ett tag. E ju snarare Pazo som inte varit internetaktiv när han supit konstant de senaste veckorna. :pPpppPpp
Micke H Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Hmm, kanske ska borsta tänderna innan dejten dyker upp. xD
Pico Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jag begriper ingenting. 😄 Han sade ju "igen" som att jag inte varit det på ett tag. E ju snarare Pazo som inte varit internetaktiv när han supit konstant de senaste veckorna. :pPpppPpp Men "igen" spelar ju ingen roll i detta nu, det innebär ju ändå att du är aktiv och inte inaktiv. xD
Pazo Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Jag begriper ingenting. 😄 Han sade ju "igen" som att jag inte varit det på ett tag. E ju snarare Pazo som inte varit internetaktiv när han supit konstant de senaste veckorna. :pPpppPpp igen syftar ju på att du varit det förr! Är ju inte första gången du vart på internet liksom 😮
Memphis Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Första gången jag längstar på bärbar, fan va soft det e, 😛 Ligger i brorsans säng. Är bara jag hemma. Kul!
Naymari Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Duscha lite då och då för fan! 😱 jag duschar när du skaffar flätor med skägg så de så! 😠 that's right
Recommended Posts