Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Usch...Adrenaline Mob är verkligen inte bra. Vill jag ha den typen av modern metal lyssnar jag hellre på Godsmack eller Disturbed. Dessutom...att viska "psychosane...psychosane...MOTHAFUCKAH PSYCHOSANE" är inte coolt, bara skrattretande. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Memphy!

Trodde att Pazo syftade på dig eller ngt o så...äh... Skit samma! xD

Läget?

Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳

Jo fan, blev en trevlig kväll igår, träffade gamla polare o så. Slaggade hos en kompis ,käkade kebabrulle till fyllefrulle imorse. Fett gott.

Läget själv då Chaeman?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳

Jo fan, blev en trevlig kväll igår, träffade gamla polare o så. Slaggade hos en kompis ,käkade kebabrulle till fyllefrulle imorse. Fett gott.

Läget själv då Chaeman?

xD

jovars, det tuffar på och är ganska chill. Kom hem för några timmar sedan. Är lite trött men imorrn är det på't igen för då ska jag jobba 😏

Bara i tre dagar men ändå. Hade gärna sovit och softat ett tag till männeeeeh... Någon måste ju hålla igång sjukhuset 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

jovars, det tuffar på och är ganska chill. Kom hem för några timmar sedan. Är lite trött men imorrn är det på't igen för då ska jag jobba 😏

Bara i tre dagar men ändå. Hade gärna sovit och softat ett tag till männeeeeh... Någon måste ju hålla igång sjukhuset 😛

Det e sånna som du som räddar mänskligheten. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, han borde ju syftat på mig, finns ju inga fler josef här liksom. 😛 Men jag är ju lika aktiv som jag brukar vara. 😳

[...]

Josef kanske är ternet-inaktiv men internetaktiv stämmer ju precis som Pazo sa. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begriper ingenting. 😄

Han sade ju "igen" som att jag inte varit det på ett tag.

E ju snarare Pazo som inte varit internetaktiv när han supit konstant de senaste veckorna. :pPpppPpp

Men "igen" spelar ju ingen roll i detta nu, det innebär ju ändå att du är aktiv och inte inaktiv. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begriper ingenting. 😄

Han sade ju "igen" som att jag inte varit det på ett tag.

E ju snarare Pazo som inte varit internetaktiv när han supit konstant de senaste veckorna. :pPpppPpp

igen syftar ju på att du varit det förr! Är ju inte första gången du vart på internet liksom 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...