Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

blev det en trevlig jul, CHAE? hur mår din mor?

Mors Zak!

Joo tackar som frågar: julen vart...hm..annorlunda 🤪 men skaplig ändå 😑 Morsan är lite virrig. Närminnet är inte 100% ännu. Men som sagt; motorik, syn, tal, känsel etc är intakt 🙂 Hon kan bli lite lynnig i bland men det hör till omm an fått en blödning i frontalloben (= där vårt beteende sitter).

Farsan är lite deppig men han ordar upp sig. Han får fan aktivera sig lite nu; städa, tvätta, handal mat osv. Det blir så om någon har curlat dig hela livet 😏

Hur är det själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

jofan, kan inte klaga... lite bakis bara

xD

hähä, har'ru ingen rutin på drickandet, krappen? 😛 (eller iofs, det är nog någonting bra att inte ha det 🙂 )

Link to comment
Dela på andra sajter

...på marken?

Det är bra! 😄 Haft en nice jul och väntar nu på att min dejt ska dyka upp. xD Själv då?

Jotack, det är chill. Är hemma igen. Sambon kommer hem i morrn och jag tänker tillbringa kvällen med hallongte, städ och tvätt 🙂 (inte nödvändigtvis i den ordningen).

Okej, vem är den drabbade? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jotack, det är chill. Är hemma igen. Sambon kommer hem i morrn och jag tänker tillbringa kvällen med hallongte, städ och tvätt 🙂 (inte nödvändigtvis i den ordningen).

Okej, vem är den drabbade? 😛

Du och ditt jäkla hallongte. xD

Den drabbade är en tjej jag nu ger lite av en "sista chans". Jag gillade henne inte 100% förra gången vi träffades (några veckor sedan), men hon ville träffas igen så jag tänkte att jag iallafall kunde försöka en sista gång.

Men den 28e åker jag ner till Lund och hälsar på en annan tjej jag träffat. 😄 Det ska bli skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du och ditt jäkla hallongte. xD

Den drabbade är en tjej jag nu ger lite av en "sista chans". Jag gillade henne inte 100% förra gången vi träffades (några veckor sedan), men hon ville träffas igen så jag tänkte att jag iallafall kunde försöka en sista gång.

Men den 28e åker jag ner till Lund och hälsar på en annan tjej jag träffat. 😄 Det ska bli skoj.

Jepp, hallongte is teh grej xD

Hahaa, you're a slut! 😛

Lycka till. Vi förväntar oss såklart en fullständig rapport 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice Micke. 😄

Nu är JOSEF internetaktiv igen 😮

😳

Men ffs, börjar bli vin-emo. xD Dags att ta sig en whisky, en rök, olla balkongräcket och sen gå och lägga sig att sova så kanske man vaknar upp till något annat än en fjortistjej.

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...