Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Haikudikt av debatt: Bra, men lite lång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Haiku av Dingbats: skriven av mig här och nu skriven just för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ett mycket intressant forskningsområde är det nuvarande gällande frekvensupptagning. Den säger ju att i olika skikt ovanför jordytan så vibrerar verkligheten i olika frekvenser. När vi lyckas fånga in de andra verkligheterna (ofta de med snabbare frekvens) så kan vi se andra världar, menar man. Slutsatserna om multipla universum är dock svårförståeliga, särskilt när de framförs som självklara av fackmän och lekmän. Jag avser det att det måste uppstå nya universum om man skulle kunna färdas bakåt i tiden - och särskilt om man då i det sammanhanget agerar annorlunda så att historien ska skrivas om. Varför skulle det uppstå nya universum bara för det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Haiku-dikt av Grahn: Fika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Hur många brandbilar krävs för att släcka solen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 ...fyfasiken va he regn i hänn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ett mycket intressant forskningsområde är det nuvarande gällande frekvensupptagning. Den säger ju att i olika skikt ovanför jordytan så vibrerar verkligheten i olika frekvenser. När vi lyckas fånga in de andra verkligheterna (ofta de med snabbare frekvens) så kan vi se andra världar, menar man. Med risk för att verka tjatig, var säjs det, och av vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Med risk för att verka tjatig, var säjs det, och av vem? Det är inte det viktiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Killis tyska är online men inte har han väl fått något svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Å herregud hur svarar man på detta brev. Ett helt a4 i pyttetext både fram- och baksida, fyllt ända ut till kanterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Svara med samma medel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ja det är ju just det. Det vore mycket lättare om jag inte hade någon dator som störde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Med risk för att verka tjatig, var säjs det, och av vem? Det är längesedan. Jag minns inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Får låtsas som att datorn inte finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Det är inte det viktiga. Om man vill hävda att vetenskapen plötsligt tagit en ny inriktning har det sin betydelse, är dessutom nyfiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 (redigerat) Å herregud hur svarar man på detta brev. Ett helt a4 i pyttetext både fram- och baksida, fyllt ända ut till kanterna. Skriv på kanterna bara. Seriöst alternativ: skriv med minimaltext. Denna scannar du sedan in och förminskar. Sedan gör du så några vändor. Skicka med en lupp. 100 spänn bara. I trälåda. För den källkåte: www.conrad.se Redigerat 6 oktober 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 conrad - full av idéer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Borde tvätta håret. ******** Usch vad det regnar här. ******** Man snackar med folk om nya rön och frågar inte om de direkta källorna oftast. Så är det för mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Ska klippa mej imorrn. Det är på tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 japp! Nu ska jag iväg på dagens andra jobbpass. Vi ska ha jamsession ikväll så kom förbi vetja. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Dingis jag har fått svar nu men tänker inte läsa nu! Ska iväg snart på quiz och dricka några öl och svara efter det är väl tveksamt... Kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Dingis jag har fått svar nu men tänker inte läsa nu! Ska iväg snart på quiz och dricka några öl och svara efter det är väl tveksamt... Kanske. SVARA FULL SVARA FULL Fylletyska är ju galant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Jag sitter själv och skriver brev fast jag är helt nykter. Konstigt att det inte heter nykt förresten. Nykter och snäller. Nykt och snäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Bongostativ, har ni det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Tror jag vill ha kascherat omslag istället för löst omslag. Frågan är om det ska vara vita sidor eller beige... Jag vill centrera texten på utsidan innanför falsen och inte centrera för totalbredd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Smutstitel skippar jag nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 jag skulle vilja ha ett kraschat omslag. Fatta va coolt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 Läser du poesi? – Nej. Obegripligt! Och väldigt överskattat. Det sitter så fast i vår prestige att det här ska vara fint och det här ska man begripa – fast ingen gör det. Men Jan, till och med jag förstår någon som Tomas Tranströmer, då borde du också kunna göra det? – Folk säger det men det gör man inte egentligen. Hela mitt skrivande sedan sextiotalet och framåt går ut på klarhet, själva antitesen till poesi. Att ”ligga ner som en tvärgata”, som Tranströmer skriver, är väl väldigt klart? – Nej, det är fånigt. Jan Guillou Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 oktober 2011 Dela Postat 6 oktober 2011 DotGain tryckeri Malmö verkar schyssta! De har kombinerad lim- och trådbindning för pockets! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts