Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Nå? åt du upp avdelningens julklapp? ☺️

Orka, jag ville inte behöva redigera och skriva att det var för it-avdelningsanställda eller liknande. Inte korkat av mig att skippa editering menneh... att tro man skulle komma undan med det i längsta? Fa-häjl! xD 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Orka, jag ville inte behöva redigera och skriva att det var för it-avdelningsanställda eller liknande. Inte korkat av mig att skippa editering menneh... att tro man skulle komma undan med det i längsta? Fa-häjl! xD 😛

Jaha, så ni fick varsin? Vilken tur 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul inslag på rapport nu... De traskar runt i rövhålet.

I tvåan?

paradoxalt nog i ettan...

jaha 😊

😆 :lol: 😆

I lol'd

En helt vanlig dag i längsta ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Skönt minne ju, Fidden. Ett sådant där minne man gärna tar fram om nätterna blir för långa och tristessen faller på ☺️

Pic's or it didn't happen, though 😑😛

* * *

Zak: har varit och stimmat runt i din låt-tråd nu 🙂 Vore kul att kanske forumsamarbeta någon gång i en framtid nära oss... 😱🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev Sadam bannad igen eller något?

Tänkte också på det... Vart han totalbannad nu, tror du? WTF, liksom, han som startade julavatar-tråden och allting 🙁

Har för mig att ngn av moderatorerna (drloop?) sa i någon tråd att reglerna hade blivit hårdare: en varning och 5 dagars avstängning. Jag har för mig att det talades om totalbanning om man inte höll sig i skinnet efter det... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Zak: har varit och stimmat runt i din låt-tråd nu 🙂 Vore kul att kanske forumsamarbeta någon gång i en framtid nära oss... 😱🙂

ja, jag såg det, tack jättemycket för kritiken 😉 väldigt ingående och bra. och ett samarbete kan jag absolut tänka mig att göra någon gång 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Theeeeeeeere you go... 😑

Edith: fan nu pajade jag 404:an. Saaaawry, totally my bad 😑 . 404 is no more... 🙁

Edith #2: jag ger mig själv en skulduggla för det där

skuldugglan.gif

Hellre det än att Memphy gör det 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...