Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nå? åt du upp avdelningens julklapp? ☺️

Orka, jag ville inte behöva redigera och skriva att det var för it-avdelningsanställda eller liknande. Inte korkat av mig att skippa editering menneh... att tro man skulle komma undan med det i längsta? Fa-häjl! xD 😛
Annons
Postat

Orka, jag ville inte behöva redigera och skriva att det var för it-avdelningsanställda eller liknande. Inte korkat av mig att skippa editering menneh... att tro man skulle komma undan med det i längsta? Fa-häjl! xD 😛

Jaha, så ni fick varsin? Vilken tur 😄

Postat

Kul inslag på rapport nu... De traskar runt i rövhålet.

I tvåan?

paradoxalt nog i ettan...

jaha 😊

😆 :lol: 😆

I lol'd

En helt vanlig dag i längsta ☺️

Postat

börjar fortfarande garva när jag tänker på hur representanterna från våra tyska ägare så glatt plundrade den övergivna baren i fredags xD

Postat

😄

Skönt minne ju, Fidden. Ett sådant där minne man gärna tar fram om nätterna blir för långa och tristessen faller på ☺️

Pic's or it didn't happen, though 😑😛

* * *

Zak: har varit och stimmat runt i din låt-tråd nu 🙂 Vore kul att kanske forumsamarbeta någon gång i en framtid nära oss... 😱🙂

Postat

Blev Sadam bannad igen eller något?

Tänkte också på det... Vart han totalbannad nu, tror du? WTF, liksom, han som startade julavatar-tråden och allting 🙁

Har för mig att ngn av moderatorerna (drloop?) sa i någon tråd att reglerna hade blivit hårdare: en varning och 5 dagars avstängning. Jag har för mig att det talades om totalbanning om man inte höll sig i skinnet efter det... 😮

Postat

Jag har svårt för alla de här halvracks-prylarna... 😏

Barasådäriallhast 😑

Postat

Jag blev nästan lite pepp på att anmäla någon i den tråden. Om man önskar frid och fröjd på forumet är det väl knappast idé att provocera de personer som kallas bråkstakar.

Postat
Zak: har varit och stimmat runt i din låt-tråd nu 🙂 Vore kul att kanske forumsamarbeta någon gång i en framtid nära oss... 😱🙂

ja, jag såg det, tack jättemycket för kritiken 😉 väldigt ingående och bra. och ett samarbete kan jag absolut tänka mig att göra någon gång 😄

Postat

I hyran ingår hyressättningsavgift på 12 kronor/månad som uppbärs för hyresgästföreningens räkning.

Räcker det inte med 80 spänn som jag redan betalar till dom? 😠

Blir så förbajjad..

Postat (redigerat)

Theeeeeeeere you go... 😑

Edith: fan nu pajade jag 404:an. Saaaawry, totally my bad 😑 . 404 is no more... 🙁

Edith #2: jag ger mig själv en skulduggla för det där

skuldugglan.gif

Hellre det än att Memphy gör det 😛

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.