Frekvensspektrumanalysator Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 jag har så jävla tråkigt... väntar på att en kund ska skicka över en rarfil med en mix som måste göras. klättrar på väggarna och åker fan hem snart. har suttit och glott på det här forat fan halva dagen...
slejnard Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Grattis till vinsten memphis! Grattis till guran Grahn! Grattis till foragloningen Frekvensspektrumanalysator! Grattis till eder andra åxå! 😑 Har svept i mig ett par snabba stora koppar kaffe så grattis till mig åxå.
slejnard Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Jullov jah! Jobbar imorn åxå sen så blire lov. 😮
CHAE Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Porr kommer sedan. ☺️ There you go. Jag sa ju att ordermusic är snabba 😄
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Jag vill ha ett nytt kontrollrum.
Neosus Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 NU äre bara en telecaster och en bas som fattas. Sen klara jag mig nog en stund. 😆 ...tills nästa gång. 😑
Neosus Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Det sitter yamahasträngar på den. Låter bra. ...frågan e vars man kan köpa yamahasträngar sedan. är ju inte det vanligaste direkt. Aja man får inte va för sträng när det gäller val av strängar. Såatte.. 😑
slejnard Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Strängar 😄 VA GÖR MAN MED DOM?!? 😲 Egänkligen. 😑
Neosus Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Ungefär såhär KAN det låta med en Yamaha FG720S inblandad.. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱
Pico Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 🥰 Var och klämde på en gurko del Yamaha nån vecka sedan. Den var rejält go att lira på, tyvärr kommer jag inte ens ihåg modellnamnet. YZ250 kanske, eller nehepp... den låter också fint men lite annars och är begränsad till 2- eller 4-takt.
Pico Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Socialfailade igår. Skulle få en julklapp från jobbet dårå och chefen kom in med den på mitt rum. Insåg inte att det var hans personliga julklapp till IT-avdelningen och att företagsklappen kom idag. Nu sa jag ju iofs inget om att företaget var snålt, ditten eller datten i anknytning till julklappen... men ändå. Det känns vara lite annars hur man (eller jag iaf) tackar någon personligen eller tackar ett företag. xD
Pico Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Grattis Memphis också, kranen läcker... err, är läcker. *pappa-fniss* </spam>
Frekvensspektrumanalysator Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 så. nu ska jag sluta bomba forumet. sticker och repar. peace out.
Memphis Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Jävla najs gitarr ändå. Yamaha gör prisvärda gitarrer ändå. Jag testade några Taylor gitarrer i samma prisklass på musikaffärn men tror banne mej att Yamaha klår dom på fingrarna... ändå. 🥰 Ungefär såhär KAN det låta med en Yamaha FG720S inblandad.. Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan va gott Grahn! 😄 🥰 Jag hatar dig från djupet av mitt hjärta. Skoja ba. 🥰 😆 haha. var ju bara tvungen. xD Grattis till vinsten memphis! Grattis till guran Grahn! Grattis till foragloningen Frekvensspektrumanalysator! Grattis till eder andra åxå! 😑 Har svept i mig ett par snabba stora koppar kaffe så grattis till mig åxå. Grattis Memphis också, kranen läcker... err, är läcker. *pappa-fniss* </spam> Tack som fan Slej o Pic!! 😄
Pico Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Snart ett år på jobbet btw och idag var första gången jag smakade en Gainomax. Den med blåbärssmak var rätt god. Fick i övrigt en bytta smörgåsgisch, aka bordsmargarin, en hushållsost, en västerbottensost och en Norrglimt. Fick även en Jokk bärdryck (tyvärr inte blåbär som jag råkar vara beroende av), vanlijvisp och nån gräddfil eller vad det var. Jag antar det blir osträtter till förbannelse efter det är gjort bort allt vad julbord heter. Det funkar för mig. xD
Zakyath Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Ungefär såhär KAN det låta med en Yamaha FG720S inblandad.. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Låter ju finfint 🙂 kan man få höra något sånt här också?
Neosus Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Låter ju finfint 🙂 kan man få höra något sånt här också? http://www.youtube.com/watch?v=rhWFYAhMXRI thanx ska se va ja kan göra.. 🙂
Zakyath Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 thanx ska se va ja kan göra.. 🙂 det är ju såna låtar som ska spelas på akustisk gura! hur kul som helst. dock hur jobbigt att lära sig. jag har suttit många timmar utan resultat med exempelvis denna jag länkade 🙁
Fidden Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Socialfailade igår. Skulle få en julklapp från jobbet dårå och chefen kom in med den på mitt rum. Insåg inte att det var hans personliga julklapp till IT-avdelningen och att företagsklappen kom idag. Nu sa jag ju iofs inget om att företaget var snålt, ditten eller datten i anknytning till julklappen... men ändå. Det känns vara lite annars hur man (eller jag iaf) tackar någon personligen eller tackar ett företag. xD Nå? åt du upp avdelningens julklapp? ☺️
Recommended Posts