Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

🥰

Var och klämde på en gurko del Yamaha nån vecka sedan. Den var rejält go att lira på, tyvärr kommer jag inte ens ihåg modellnamnet. YZ250 kanske, eller nehepp... den låter också fint men lite annars och är begränsad till 2- eller 4-takt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Socialfailade igår. Skulle få en julklapp från jobbet dårå och chefen kom in med den på mitt rum. Insåg inte att det var hans personliga julklapp till IT-avdelningen och att företagsklappen kom idag. Nu sa jag ju iofs inget om att företaget var snålt, ditten eller datten i anknytning till julklappen... men ändå. Det känns vara lite annars hur man (eller jag iaf) tackar någon personligen eller tackar ett företag. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla najs gitarr ändå.

Yamaha gör prisvärda gitarrer ändå.

Jag testade några Taylor gitarrer i samma prisklass på musikaffärn men tror banne mej att Yamaha klår dom på fingrarna... ändå.

🥰

Ungefär såhär KAN det låta med en Yamaha FG720S inblandad..

http://www.grahnsmusik.com/yamahatest.mp3

Fan va gott Grahn! 😄

🥰

Jag hatar dig från djupet av mitt hjärta.

Skoja ba. 🥰

😆 haha. var ju bara tvungen. xD

Grattis till vinsten memphis! Grattis till guran Grahn! Grattis till foragloningen Frekvensspektrumanalysator! Grattis till eder andra åxå! 😑

Har svept i mig ett par snabba stora koppar kaffe så grattis till mig åxå.

Grattis Memphis också, kranen läcker... err, är läcker. *pappa-fniss*

</spam>

Tack som fan Slej o Pic!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ett år på jobbet btw och idag var första gången jag smakade en Gainomax. Den med blåbärssmak var rätt god. Fick i övrigt en bytta smörgåsgisch, aka bordsmargarin, en hushållsost, en västerbottensost och en Norrglimt. Fick även en Jokk bärdryck (tyvärr inte blåbär som jag råkar vara beroende av), vanlijvisp och nån gräddfil eller vad det var.

Jag antar det blir osträtter till förbannelse efter det är gjort bort allt vad julbord heter. Det funkar för mig. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Socialfailade igår. Skulle få en julklapp från jobbet dårå och chefen kom in med den på mitt rum. Insåg inte att det var hans personliga julklapp till IT-avdelningen och att företagsklappen kom idag. Nu sa jag ju iofs inget om att företaget var snålt, ditten eller datten i anknytning till julklappen... men ändå. Det känns vara lite annars hur man (eller jag iaf) tackar någon personligen eller tackar ett företag. xD

Nå? åt du upp avdelningens julklapp? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...