Micke H Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Om man protesterar mot folk som protesterar - protesterar man mot sig själv då? 😳 1
Naymari Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag är dock för att snacka med folk på nätet. Tycker det är rätt jobbigt att prata med folk man inte riktigt känner irl så att säga Ninja. 1
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 facebook är ett verktyg, ett vettigt verktyg! att folk använder det på ett löjligt sätt och "lever sina liv genom det" är endast symptomet jag tycker hela det här klaga på allmänheten är ganska uttjatat. om något så borde du protestera mot alla som underskattar den sk massans intelligens. gemene man är inte nödvändigtvis dum. det är snarare så att vi lever i en tid där arrogans och narcissism lärs ut redan i dagis och självinsikt är fult jag menar, vem idag ser inte sig själv som bättre än genomsnittet? 1
Micke H Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 facebook är ett verktyg, ett vettigt verktyg! att folk använder det på ett löjligt sätt och "lever sina liv genom det" är endast symptomet jag tycker hela det här klaga på allmänheten är ganska uttjatat. om något så borde du protestera mot alla som underskattar den sk massans intelligens. gemene man är inte nödvändigtvis dum. det är snarare så att vi lever i en tid där arrogans och narcissism lärs ut redan i dagis och självinsikt är fult jag menar, vem idag ser inte sig själv som bättre än genomsnittet? Precis min tanke med betydligt fler ord. 1
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 (redigerat) jag är extremt dålig på att uttrycka mig koncist och kortfattat 🙂 det blir mest massa oväsentligt svammel, även fast det ligger något i andemeningen Redigerat 20 december 2011 av Zakyath 1
Fidden Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 (redigerat) Jag uttrycker mig oftast alldeles för kortfattat när jag pratar med folk. och så förväntar jag mig att folk ska fatta vad jag menar, och blir sedan frustrerad när de står där och ser ut som fågelholken som ingen fågel ville flytta in i. Redigerat 20 december 2011 av Fidden 1
Pico Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag uttrycker mig oftast alldeles för kortfattat när jag pratar med folk. och så förväntar jag mig att folk ska fatta vad jag menar, och blir sedan frustrerad när de står där och ser ut som fågelholken som ingen fågel ville flytta in i. Story! 1
Naymari Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag uttrycker mig oftast alldeles för kortfattat när jag pratar med folk. och så förväntar jag mig att folk ska fatta vad jag menar, och blir sedan frustrerad när de står där och ser ut som fågelholken som ingen fågel ville flytta in i. Agreed till Max. Samma här. Gonatt 1
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 jag gjorde så förut... så jag valde att göra tvärtemot (allt är svart och vitt, punkt!), fast det beror ju såklart lite på sammanhang också 😉 god natt! eller va. klockan är ju tio. skärp dig! 1
Naymari Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 jag gjorde så förut... så jag valde att göra tvärtemot (allt är svart och vitt, punkt!), fast det beror ju såklart lite på sammanhang också 😉 god natt! eller va. klockan är ju tio. skärp dig! Vissa ska Upp 7 imorrn 1
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 (redigerat) ähh då kan du gå och lägga dig 4 så är du pigg som en lärka när du vaknar... Redigerat 20 december 2011 av Zakyath 1
Memphis Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4o3Q14Hnjuo&sns=em 1
Memphis Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Skulle inte du sova för längesedan skrev du? 😛 1
Pico Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Mår inte illa längre och det var ju skönt. Jobbigt om man blidde sjuk. Nu jobba, tjo! 😄 1
joachime Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Off topic: Om man klickar gilla på ett inlägg i off topic. Räknas det ihop med gilla-klick på övriga forumet? Svar ja. Så nu ska jag klicka er så att ni levlar upp till immortals.
CHAE Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Svar ja. Så nu ska jag klicka er så att ni levlar upp till immortals. 😄😆😄
Recommended Posts