Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Att jag inte vet vad jag ska protestera mot i min glada idiepoplåt 🙂

Det går väl att protestera mot allt möjligt. Kan du inte lägga upp låten med nuvarande text, eller bara nuvarande text? Prosodin är det viktgaste.

• Gilla 1
Postat

Det går väl att protestera mot allt möjligt. Kan du inte lägga upp låten med nuvarande text, eller bara nuvarande text? Prosodin är det viktgaste.

Jag har typ en ref o en vers, instrumeltalt xD ingen text än xD

• Gilla 1
Postat

Jag har typ en ref o en vers, instrumeltalt xD ingen text än xD

Det går definitivt att skriva en protesttext till en glad melodi. Det är inget nytt. Ville du ha nån hjälp, eller? Det går ju inte att skriva nån text om man inte kan låten.

• Gilla 1
Postat

Eller hur!

Jag hade mått skitbra hela dagen om det inte varit tre som sjukanmälde sig idag 😠

Hade varit mycket bättre för alla om man bara sagt att det var förkylning.

😄
  • Gilla 1
Postat

Det går definitivt att skriva en protesttext till en glad melodi. Det är inget nytt. Ville du ha nån hjälp, eller? Det går ju inte att skriva nån text om man inte kan låten.

hjälp med själva texten vet jag inte. Vart mest om något ämne mest.

Hmm.

Postat

hjälp med själva texten vet jag inte. Vart mest om något ämne mest.

Hmm.

Ok. Så du vill inte ha hjälp med att skriva texten, du vill bara ha hjälp med ett ämne? Först måste man väl ha hjälp med ett ämne, sen kan man skriva texten?

Postat

Ok. Så du vill inte ha hjälp med att skriva texten, du vill bara ha hjälp med ett ämne? Först måste man väl ha hjälp med ett ämne, sen kan man skriva texten?

ja alltså, ett ämne att skriva min text utifrån.

vilket du skriv typ 2 gånger.

Postat

Well sa det mest för att jag sa en grej du redan nämt. dumförklarade mig själv 😛

i'll see what i can do

Begriper ingenting, men du kanske är en god vän.

Postat

Man blir inte mätt av att spela dragspel utan remmar.

Lär er det. 🤪

Inte heller av att äta upp lakritsremmarna? 😕
Postat

nä jag fattar inte heller xD

när jag börjar bli hungrig och trött ikväll kommer jag bli gnällig och ha hur mycket som helst att protestera mot. jag kan ge dig en liten lista då

Postat

när jag börjar bli hungrig och trött ikväll kommer jag bli gnällig och ha hur mycket som helst att protestera mot. jag kan ge dig en liten lista då

Jo men visst.

Själv funderade jag på att protestera mot allmänheten. Men det kommer gå åt helvete

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.