Bodhi Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Två till Fotgängare fortsatt företräde på övergångsställe trots alarmerande ökning av olyckor med fotgängare? Nedladdning - okej eller inte?
Neosus Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 ...eller "Hur betér man sig på community/forum på bästa sätt?" DET vore väl ett bra ämne att ta upp? 😑
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Vindkraft eller kärnkraft? Mac eller PC? Nä, skippa den... 😛 Bo i stan eller bo på landet? Utbildning eller lärling? Pepsi eller Coca-Cola? Stationär eller laptop? Två till Fotgängare fortsatt företräde på övergångsställe trots alarmerande ökning av olyckor med fotgängare? Nedladdning - okej eller inte? Tack som fan, när jag ska komma på ämnen så går hela hjärnkontoret på semester och dricker tequila under någon palm i gran canaria. Både nedladdning (emot såklart!) och pepsi/cola (för cola såklart!) har jag redan hållit i den här kursen, men de andra var bra och jag kommer nog välja ett av dem 🙂 ...eller "Hur betér man sig på community/forum på bästa sätt?" DET vore väl ett bra ämne att ta upp? 😑 Haha, det vore faktiskt ett jävla bra ämne att ta upp, men jag tror att det inte riktigt passar särskilt väl till uppgiften 🙂 om jag inte omformulerar frågan, men då krävs ju arbete... 😉
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 sprätt på till mig också, jag håller på att somna här borta
Fidden Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Går kräksjuka på jobbet. Har haft ont i magen hela dagen och mår från och till lite illa. Antingen är jag vinterkräksjuk. Eller så har jag ångest över att jag tror att jag är det xD
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 är du rökare kanske du bara lider av att man numera har mattlim i cigaretterna för att de ska vara brandsäkra. detta står givetvis inte på förpackningen 😳
joachime Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 nånting till syrrans pojkvän...frågan är vad. Presentkort på bästa restaurangen i stada?
Fidden Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 är du rökare kanske du bara lider av att man numera har mattlim i cigaretterna för att de ska vara brandsäkra. detta står givetvis inte på förpackningen 😳 jag håller mig på mattan även utan cigaretter.
Bodhi Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 är du rökare kanske du bara lider av att man numera har mattlim i cigaretterna för att de ska vara brandsäkra. detta står givetvis inte på förpackningen 😳 Mmmmm...... mattlim..... Tur man bara röker pipa då 🙂
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Mmmmm...... mattlim..... Tur man bara röker pipa då 🙂 jag köpte en billig pipa en gång. smakade skräp och den luktade äckligt sen, så jag slängde den.
Pico Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Går kräksjuka på jobbet. Har haft ont i magen hela dagen och mår från och till lite illa. Antingen är jag vinterkräksjuk. Eller så har jag ångest över att jag tror att jag är det xD Men ffs, orka att jag mått apa hela eftermiddagen. Vill junte läsa sånt där så... ta tillbaka det och låt oss tro att det inte finns några sjukor alls. 😏
Pico Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 (redigerat) Skojfisk Eller Farbror Sej på TV. Redigerat 20 december 2011 av Pico
Zakyath Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 min farbror ska vara immun mot vinterkräksjukan. undrar om jag är det.
Naymari Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 skriver en sjukt catchy indie låt. frågan är hur jag ska få den att bli en protestlåt
SadamJR Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 skriver en sjukt catchy indie låt. frågan är hur jag ska få den att bli en protestlåt Har det inte med texten att göra?
Fidden Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 skriver en sjukt catchy indie låt. frågan är hur jag ska få den att bli en protestlåt du kan väl sjunga om ett träben?
Fidden Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Men ffs, orka att jag mått apa hela eftermiddagen. Vill junte läsa sånt där så... ta tillbaka det och låt oss tro att det inte finns några sjukor alls. 😏 Eller hur! Jag hade mått skitbra hela dagen om det inte varit tre som sjukanmälde sig idag 😠 Hade varit mycket bättre för alla om man bara sagt att det var förkylning.
Neosus Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 tjitt asså Ingen fara Fidden... Det håller i sig i 7 månader men SEN går det över.. 😑
Naymari Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Har det inte med texten att göra? jo 😑 Men den är jätteglad. frågan är vad man ska protestera mot 😏
SadamJR Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 jo 😑 Men den är jätteglad. frågan är vad man ska protestera mot 😏 Vad är egentligen ditt problem?
Recommended Posts