Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hej längsta!

Helvete, vilket stimmande på jobbet idag. Vi har flyttat tillbaka till våra "gamla" lokaler (som är nyrenoverade). Ingenting stämmer såklart ( 😏😛 ) men vi får göra det bästa av situationen. Jag är alldeles vimmelkantig av allt flyttande. Men imorrn är vi up and runnin'...

Skönast var när klinikchefen tyckte att det var världens bästa idé att köra EKG och provtagning som vanligt på sina patienter som han av någon outgrundlig anledning hade bokat in för samtal idag. Jag bara tittade på honom och visade på det gamla provtagningsrummet (som var helt tömt) och sa:

- Kompis, ser det ut som om vi skulle kunna ta några som helst prover idag? Eller EKG?!

- Va? Flyttar ni? IDAG?? 😮

Clueless and priceless 😆

Va gö ni?!

Link to comment
Dela på andra sajter

2011-12-16 07:39 - Del(ar) har mottagits

2011-12-15 10:21 - Väntar delar

2011-12-15 09:50 - Arbetet har påbörjats

2011-12-12 15:21 - Produkt mottagit

2011-12-07 11:30 - Väntar på att produkt ska anlända till verkstad.

2011-12-01 11:03 - Uppdraget har registrerats

det står även att de har bytt hårddisk, mammakort och tangentbord. hmpf, jag testade ju hårddisken och den funkade ju. JUH! 😠

Handlar det om din mac?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej längsta!

Helvete, vilket stimmande på jobbet idag. Vi har flyttat tillbaka till våra "gamla" lokaler (som är nyrenoverade). Ingenting stämmer såklart ( 😏😛 ) men vi får göra det bästa av situationen. Jag är alldeles vimmelkantig av allt flyttande. Men imorrn är vi up and runnin'...

Skönast var när klinikchefen tyckte att det var världens bästa idé att köra EKG och provtagning som vanligt på sina patienter som han av någon outgrundlig anledning hade bokat in för samtal idag. Jag bara tittade på honom och visade på det gamla provtagningsrummet (som var helt tömt) och sa:

- Kompis, ser det ut som om vi skulle kunna ta några som helst prover idag? Eller EKG?!

- Va? Flyttar ni? IDAG?? 😮

Clueless and priceless 😆

Va gö ni?!

Så du sa kompis till klinikchen. Sa du inte capiche oxå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...