Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Härligt att börja morgonen med att bli hälsad på av en rätt snygg tjej. Tyvärr hade hon misstagit mig för någon annan. Men hon var söt när hon var generad iallafall.

Postat

undrar om jag får en varning nu när jag nästan kallade någon för idiot. låsten trådes hur som helst.

Själv blev jag avstängd, men jag är tillbaka nu. Undrar om jag har lärt mej nåt?

Postat

VAD ÄR DEDÄR JAYS FÖR ENA LURAR? ÄR DOM BRA?

Jag gillar dom 🙂 Skrev en recension på dom hÄr //forum.studio.se/index.php/topic/89996-hoerlurstips-in-ear-foer-mobila-musikaelskare-med-smaa-plaanboecker/

Postat

Själv blev jag avstängd, men jag är tillbaka nu. Undrar om jag har lärt mej nåt?

Gött att ha dig tillbaka igen, Sadam! 🙂

Postat

Gött att ha dig tillbaka igen, Sadam! 🙂

Tack. Är bodhi hÄr oxå nu. Trevligt. Sen han loggade ut för gott har han blivit en av forums aktivaste medlemmar.

Postat (redigerat)

Undra om dom som Är billigare också låter bra och sånt

Jag köpte a-Jays 2 för 400 kr. Läste nån recension där man skrev att skillnaden mellan den och a-Jays 1 inte Är jättestor.

Redigerat av Bodhi
Postat

Tack. Är bodhi hÄr oxå nu. Trevligt. Sen han loggade ut för gott har han blivit en av forums aktivaste medlemmar.

Tvärtom, är inte här en tiondel av tiden numera. Innan kunde jag hänga här snudd på hela dagar.

Postat

den nya timlinjen är ju ändå helt okej.

såatte

Jupp! Har haft den i flera månader, ☺️

Din jävul Micke! 😠😛 Jag pallar ju inte sånt när man e nyvaken! xD

HAHAHA! 😛 xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.