Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja absolut. Den grisen ska fan ha sig en riktig omgång...

Ett kok stryk skulle fanskapet ha! 😠

Det är inte ofta jag använder den frasen 😮 Däremot snäste jag av min chef i förra veckan med ett "mäh! Vill du vara vänlig och hålla käften nu!"

Jag får nog inga julklappar i år...heller 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

VaddÅrÅ Chae? 😕

Nää inte sÅ alltsÅ. Julen börjar ju redan i oktober numera och sÅ stimmas det nÅgot sÅ in i helvete och det känns sÅ orimligt för bara tre dagar, liksom. Det räcker med lite glögg, ett par pepparkakor, en lussebule och högst eventuellt en nubbe and I'm good to go 🙂

...och julmüst.

Bra stämning på ditt jobb, chae! 😆

😆😛

Vad ska man säga?

Jag gör vad jag kan... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

fan, om man plockar bort sig från hemsidor, hur lång tid borde det ta innan google slutar hitta resultaten? någonsin? 🙁

Vad har du nu gått och reggat dig på? 😮

Har för mig: aldrig. Vårt bands hemsida finns fortfarande kvar (om än i en något avhuggen version).

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du nu gått och reggat dig på? 😮

Har för mig: aldrig. Vårt bands hemsida finns fortfarande kvar (om än i en något avhuggen version).

asch 😛

inget speciellt, lite skräp härochvar bara när jag var yngre som jag inte känner för att associeras till längre ☺️ hade bland annat skrivit mitt namn på de första låtarna jag laddade upp här... men jag tror inte att någon söker på mig ändå

Link to comment
Dela på andra sajter

...alltså jag hoppas verkligen jag hinner få gitarren innan jul. Dvs innan torsdag... 🤪

...eller fredag.

Eller så.. 😕

ordermusic brukar vara jävligt snabba med sina prylar 🙂

När jag fick min sE-mik utbytt hade jag den nya efter bara två dagar.

asch 😛

inget speciellt, lite skräp härochvar bara när jag var yngre som jag inte känner för att associeras till längre ☺️ hade bland annat skrivit mitt namn på de första låtarna jag laddade upp här... men jag tror inte att någon söker på mig ändå

Jomen så är det ju...

Jag skulle nog kunna söka på dina alster 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomen så är det ju...

Jag skulle nog kunna söka på dina alster 🥰

🥰

hittade en asgammal låt när jag skulle byta namn från xxxxxx xxxxxxx till Zakyath, bortsett från det usla framförandet är den ganska bra... måste spela in den på nytt nästa vecka 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

hittade en asgammal låt när jag skulle byta namn från xxxxxx xxxxxxx till Zakyath, bortsett från det usla framförandet är den ganska bra... måste spela in den på nytt nästa vecka 🙂

SHIT va skumt..och va GOTT!! 😮 :o

Har OCKSå suttit med gammal låt!! Trumgrunden är klar nu 🙂

(Ja alltså, ska prodda upp den på nytt. känns gött. Blir enkel "rock" typ)

Fan nu vart jag sugen på att lira giga. Bara sådär...

Men jag går och lägger mig och sover istället. Drömmer gamla drömmar med nytt omslagspapper och känner min sambos försiktiga andetag mot min nacke.

Gonatt längsta wherever you are...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

SHIT va skumt..och va GOTT!! 😮 :o

Har OCKSå suttit med gammal låt!! Trumgrunden är klar nu 🙂

(Ja alltså, ska prodda upp den på nyt. känns gött. Blir enkel "rock" typ)

alltid kul när man hittar gamla grejer som man kan göra om 🙂 min är inte så jätterockig... det var något jag spelade in när min elgitarr var trasig

Link to comment
Dela på andra sajter

fan, om man plockar bort sig från hemsidor, hur lång tid borde det ta innan google slutar hitta resultaten? någonsin? 🙁

Om du exempelvis tar bort en Myspace-sida du är på borde du försvinna rätt snabbt. Men om du skulle avregistrera dig exempelvis här från Studio Forum (hemska tanke!) så skulle man ändå kunna hitta dina inlägg, för dom försvinner ju inte när du avregistrerar dig. Det ska vara om du ber Olsberg ta bort dom - han har gjort det tidigare mot begäran vill jag minnas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du exempelvis tar bort en Myspace-sida du är på borde du försvinna rätt snabbt. Men om du skulle avregistrera dig exempelvis här från Studio Forum (hemska tanke!) så skulle man ändå kunna hitta dina inlägg, för dom försvinner ju inte när du avregistrerar dig. Det ska vara om du ber Olsberg ta bort dom - han har gjort det tidigare mot begäran vill jag minnas.

Vill inte ta bort mitt studioforumkonto 🙂 hade en hemsida när jag var yngre som jag inte ville att man skulle hitta, sen hade jag ett par bloggar (????) där jag itne skrivit ngåra inlägg där jag inte heller ville bli sedd osv. sen kom man in hit på forumet eftersom att jag hade skrivit mitt namn på ett par låtar jag laddat upp, och de kom upp även efter jag ändrat från mitt namn till Zakyath... nåja

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...