Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Jag beställde nyss en Yamaha FG720S Natur från ordermusic Fölåt.. ska aldrig mer hända.. 😱
CHAE Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Jag beställde nyss en Yamaha FG720S Natur från ordermusic Fölåt.. ska aldrig mer hända.. 😱 🥰 Sweet! Kom gärna tillbaka med en review, Grahn!
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 🥰 Sweet! Kom gärna tillbaka med en review, Grahn! Kommer mest troligen upp en jävla massa snuttar sedan.. 😄 ...kanske. 😱
Bodhi Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Annars kan du skicka den till mig, min acke är på stampen sedan ett år tillbaka. Det vore en mycket god gärning och du hade med stor säkerhet fått en stjärna i Sankte Pers bok 🙂
CHAE Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Annars kan du skicka den till mig, min acke är på stampen sedan ett år tillbaka. Det vore en mycket god gärning och du hade med stor säkerhet fått en stjärna i Sankte Pers bok 🙂 ...och VAD tror du Per säger om det? 😠😛
Bodhi Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Hahha, roedgroed med floede, jag är halvdansk så jag har dispens för att skratta högt åt danskar 😄 ...och VAD tror du Per säger om det? 😠😛 Han säger "åååååh vad fint av dig att ge din gitarr till Bodhi, han som inte haft något att spela på under ett helt år, vilken GOD människa du är! Välkommen in!" 😛
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 ...fast jag har ingen lust att hälsa på Sankte Per ännu. 😱😛 ...Per ringde i fredas å va på pickalurven förresten. 😱
Zakyath Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 hur kommer det sig att sångpedagoger tar ut ungefär lika höga taxor som psykologer??
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Hahah...ehh.. Nu ska ja sluta dumma mig. Lovar. 😑
CHAE Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Fan, svart pick guard på en röd gitarr är faktiskt ganska snyggt ändå 🙂 Omedelbar edith: ja alltså inte fiestaröd utan mer en mättad och dov röd finish 😑
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 hur kommer det sig att sångpedagoger tar ut ungefär lika höga taxor som psykologer?? DE va en bra fråga 😳 Fan, svart pick guard på en röd gitarr är faktiskt ganska snyggt ändå 🙂 Omedelbar edith: ja alltså inte fiestaröd utan mer en mättad och dov röd finish 😑 JO men de håller jag med om. Faktiskt. ....funderar fan på att beställa en telecaster oxå. Eller så väntar jag en stund. 😑
Bodhi Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 hur kommer det sig att sångpedagoger tar ut ungefär lika höga taxor som psykologer?? Psykologer kanske jobbar mycket övertid 😛
Zakyath Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 DE va en bra fråga 😳 jag har läst mycket om att de "klassiska sångteknikerna" inte heller går hand i hand med modern vetenskap heller, så vad fan ska man välja... sen är jag osäker på om jag faktiskt kommer bli en duglig sångare av det (alltså att grundproblemet ligger i rösten) 😛 väldigt dyrt för en fattig student...
CHAE Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Den här tycker jag är riktigt snygg http://youtu.be/QDjxKQYmEy8 🥰 :wub: 🥰 Har du provlirat den någonstans?
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 jag har läst mycket om att de "klassiska sångteknikerna" inte heller går hand i hand med modern vetenskap heller, så vad fan ska man välja... sen är jag osäker på om jag faktiskt kommer bli en duglig sångare av det (alltså att grundproblemet ligger i rösten) 😛 väldigt dyrt för en fattig student... Jao.. grejen är den är...just den attää...vahettere.... Man ska ju gå hos någon som en bra. Och så ska man gå dit några gånger för att det ska ge resultat. Sångteknik och allt det där... (Jag har ingen aning) När jag gick på rockskola så tog jag en sånglektion.. Det blir man ju inte klok på. 😱
Zakyath Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Den här tycker jag är riktigt snygg http://youtu.be/QDjxKQYmEy8 för lite twang i ljudet 😠 gretsch ska det vara! Jao.. grejen är den är...just den attää...vahettere.... Man ska ju gå hos någon som en bra. Och så ska man gå dit några gånger för att det ska ge resultat. Sångteknik och allt det där... (Jag har ingen aning) När jag gick på rockskola så tog jag en sånglektion.. Det blir man ju inte klok på. 😱 mjo, det är ju svårt att veta vart man ska 😛
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 🥰 :wub: 🥰 Har du provlirat den någonstans? Nä de e de som e problemet. Musikaffärn vill inte ta hem grejer hur som helst heller. Alltså har ni tänkt på det... Så mycket kunder musikaffärerna egentligen förlorar för att dom inte "kan" ta hem instrument.. Har ni tänkt på det? ....det har inte jag. 😱
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 för lite twang i ljudet 😠 gretsch ska det vara! Äsch.. huvudsaken den e snygg. 😄 (Gretsch e bra grejjor)
Zakyath Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Äsch.. huvudsaken den e snygg. 😄 (Gretsch e bra grejjor) hehe ja, utseende Är ju a&o 🙂 men dÄr ligger gretsch också bra till!
Neosus Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Jo ja vet många som gillar Gretsch. Så farligt dyra e dom inte heller juh. Jag ska hålla ögonen på en sån. 🙂
Zakyath Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Jo ja vet många som gillar Gretsch. Så farligt dyra e dom inte heller juh. Jag ska hålla ögonen på en sån. 🙂 jag har en Electromatic Pro Jet, köpte den begagnad tillsammans med en stärkare för... öh, billigt var det iaf 🙂
CHAE Postat 18 december 2011 Postat 18 december 2011 Har provat igenom en 5-6 olika Gretschmodeller och varje gång har jag upplevt halsen som helt fel (för mig) 😑 Men att de gör bra skit råder det ingen tvekan om. Hagström gör också finfina guror.
Recommended Posts