Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

10 timmar speltid går rätt snabbt om man inte kan sova en natt till exempel. xD

Iofs.

När jag spelade CoD back in the day (PS2 😛 ) så kunde jag lätt sitta en helg. Men då hade jag ju hjärtflimmer och dåligt samvete för att jag inte pluggat 😱

Kaan inte tänka mig att jag skulle palla sitta med ett spel i över 10 timmar... eller iofs; om det inte är en jävligt bra storyline 😛

Postat

rick01.jpg

r2front.png

Sjukt bra! 😄

hähä eller hur! 😄🥰

Det fanns ju hur många uppdrag som helst 😮

Postat

Rick Dangerous var också skönt. Supercars var en favorit med. 😄

Ja jävlar! Det fanns några stycken. Bråzzan var inne mkt på racinglir

619772-lotus_esprit_turbo_challenge___front_large.jpg

Postat (redigerat)

Shit, you've lost me guys... 🙁

Jag har gått i barndom här 😄

Redigerat av CHAE
Postat

är det bara jag som tycker snön är jobbig 🙁

I'm with you, bro 🙁 Avskyr fan snön.

Har för mig att Sadam inte är speciellt förtjust i den heller.

Postat

satt här inne i stan och hade det skönt i går kväll... i princip ingen snö alls... sen satte jag mig på tåget till jakan, och fyfaan vilken redig snöstorm det var, hujedamej, förstår inte hur någon kan längta efter något sånt

Postat

Hm 😳

Om jag, låt oss säga, vill kolla en officiell musikvideo på Tuben (medelst YouTube-appen) via min ajFån så fungerar inte det. (Däremot om jag gör samma sökning på min stationära burk på YT så fungerar det galant)

Why is that?

Med vänliga hälsningar

Orolig mor

Postat (redigerat)

Kära orolig mor,

det bör fungera, kanske kan vara just den videon som inte funkar? Klistra in länken så kan jag testa i min ajfån.

Bästa hälsningar,

Tant Raffa

Redigerat av Bodhi
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.