Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Alfred_E_Neuman%2Bbw.jpg

Var uppe på förrådet nyss och grävde. Hittade mina gamla MAD-tidningar 🥰

Jag levde tyvärr inte då dinosaurerna levde så missade det här med MAD. Men jag är glad om du är glad, 🥰

På tal om BF3; såg en walktrough på det. Mycket imponerande 😑

Eller hur! Så jääla fet grafik! Annat var det me 8-bitars. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag levde tyvärr inte då dinosaurerna levde så missade det här med MAD. Men jag är glad om du är glad, 🥰

Eller hur! Så jääla fet grafik! Annat var det me 8-bitars. 😛

Men lilla gumman... 😛🥰

Asfett lir verkar det som. Faaaaaaast... MW3 verkar vara snäppet hårdare. Fast iofs +1 till BF3's jordbävning i första delen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 10+ timmar i var och ett känns MW3 som BF3 for Dummies. MW3 känns räcka lite längre dock om man bara vill lira kampanjen. 😛

😛 Nice. Har inte lirat MW3 men MW2 har jag kört mycket, fast körde aldrig multiplayer.

Det är så riktiga spel ser ut 🙂

Jo, dom spelen står sig fortfarande ändå! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit 10+ timmar...!!! 😮

Mäh, *slap*

En bra inblick i dem båda vad gäller singleplayer. Mer än en beta-titt liksom men 10 timmar är ju precis ingenting i online-sammanhang. xD

Förstår inte riktigt åt vilket håll du reagerar och/eller drygar dig. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle logga in i WoW och se hur mycket tid jag har på karaktärerna där men jag avslutade kontona ett tag sedan och det verkar ha gått ut nu. Där handlar det liksom om månader och år i onlinetid. xD

Jävlar. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade dock det här:

(15:51:21) Pico: ok

(15:51:27) Pico: nu vart jag helt seriöst lite chockad

(15:51:45) ricardo: Jasså?

(15:51:47) ricardo: om vad?

(15:52:08) Pico: total onlinetid på alla mina karaktärer på ena servern är 327 dagar, 4 timmar och 58 minuter

(15:52:23) ricardo: haha shit

(15:52:24) Pico: alltså givetvis kan jag ju vara ingame typ 4 timmar osså sitter jag mest och snackar här eller läser i längsta

(15:52:25) Pico: men ändå

(15:52:32) Pico: ändå förbannat lång tid. xD

(15:52:35) ricardo: ett jävla år

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh, *slap*

En bra inblick i dem båda vad gäller singleplayer. Mer än en beta-titt liksom men 10 timmar är ju precis ingenting i online-sammanhang. xD

Förstår inte riktigt åt vilket håll du reagerar och/eller drygar dig. 😆

Pfft, bitch be cool! 😛 Näää jag tänkte nog mer så att 10+ timmar är förbannat länge att sitta och spela 😑😛

Det vet han nog inte ens själv. xD

Mäh! Ska jag uggla dig igen eller 😠

😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Pfft, bitch be cool! 😛 Näää jag tänkte nog mer så att 10+ timmar är förbannat länge att sitta och spela 😑😛

Mäh! Ska jag uggla dig igen eller 😠

😛😆

Om det då är länge kan du ju skippa mina senare inlägg. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Vann en till klocka på tradera. Så jälla fin. Mitt intresse för mekaniska klockor har eskalerat till närmast ett missbruk. 😛

Omikron, Sweichisk klocka från 1950. ☺️

135105381_1.jpg

135105381_3.jpg

Den klockan är urgammal

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

...kul. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Pfft, bitch be cool! 😛 Näää jag tänkte nog mer så att 10+ timmar är förbannat länge att sitta och spela 😑😛

Om det då är länge kan du ju skippa mina senare inlägg. xD

😆

Den klockan är urgammal

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

...kul. 😏

:rolleyes:☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså...tycker du 10 timmar är mycket speltid? Jag har just nu över 50 i Skyrim. xD Och jag har FORTFARANDE inte spelat klart main questen, även om jag närmar mig slutet. 😛

Det är det som är det grymma med rollspel och varför jag föredrar dom framför andra typer av spel - sjukt mycket mer valuta för pengarna. Jag vill ha mycket innehåll!

EDIT: hoppsan, det var visst 70+ xD

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså...tycker du 10 timmar är mycket speltid? Jag har just nu över 50 i Skyrim. xD Och jag har FORTFARANDE inte spelat klart main questen, även om jag närmar mig slutet. 😛

Det är det som är det grymma med rollspel och varför jag föredrar dom framför andra typer av spel - sjukt mycket mer valuta för pengarna. Jag vill ha mycket innehåll!

EDIT: hoppsan, det var visst 70+ xD

Jaaa fan.. Rålänge ju! 😮😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...