Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Någon Göteborgare som vill hänga ikväll? Sambon har stuckit till Stockholm och resten är i Hemsedal.

Eftersom jag bor i Stockholm höll jag på att dra ett grovt skämt. Men jag tror jag avstår - jag vill inte få spö av en göteborgare.

Postat

Eftersom jag bor i Stockholm höll jag på att dra ett grovt skämt. Men jag tror jag avstår - jag vill inte få spö av en göteborgare.

hehe nej det om något vore ju pinsamt 😉

Postat

Hahaha, jag förstår vad du vill komma. Haha

Postat

Hahaha, jag förstår vad du vill komma. Haha

Now that's what she said... 😛

Hej Jonnie! 🙂

Hej längsta!

VA Gö NI!!??? 😮

Postat

packar en snus och funderar på vad fan man ska göra nu. jag är van att vakna på eftermiddagen. det känns som att det borde vara midnatt snart.

Postat

packar en snus och funderar på vad fan man ska göra nu. jag är van att vakna på eftermiddagen. det känns som att det borde vara midnatt snart.

Unge man! 😠 Nu är du så god och håller dig vaken 😛

%7B7CC8B4C4-5305-45D9-BB01-E089B1B0FE44%7D.jpg

facepalm.gif😆😛

Postat (redigerat)

vad blir det för hyss ikväll då, chae?

Ingen aning faktiskt... Har inte kommit så långt. Prio 1 var att komma hem, liksom. Iofs; städa kanske inte vore en så tokig idé 🙂

Fredagskväll CHAE style 😠😄

Själv då?

Ska du sitta och mosa snus hela kvällen? 😳

Redigerat av CHAE
Postat

Städa hemma hos mig ickså när du ändå håller på! 😮

Sorry bro, men jag ser inte det hända 😛

jepp, jag tror det... tänkte gå och köpa några dosor och bygga lite snusskulpturer 🙂

😄

Grahn: vart det några pangkakor igår eller?! 😠😮😑

Postat

Blir det något hallongte ikväll då, CHAE? 😄

😄

You know it's gonna happen. Hallongte is teh grej 😄🥰

Palla orka städa... 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.