Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

åh, så pass!

Jag skrev å skrev å ingen bröt min svit så inlägget blev bara längre å längre. Flera meningar i en följd blir i samma inlägg om ingen bryter in. Hade lite att göra. 😄

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag måste till tandläkaren imorgon. tidigt.

ringde för en vecka sen och sa att jag behövde få ett hål lagat. de sa att enda tiden de hade för resten av året var idag. OK, sa jag, även fast det var absolut sämsta tillfället för mig rensade jag mitt schema och traskade dit idag.

tant ber mig öppna käften så hon får kika, men trots att jag sa vilken tand hittar hon inte hålet och jag får peka, varpå hon säger "jomen, du har ju ett hål!". varför skulle jag annars vara där??

hon säger att de inte har någon tid idag, och att jag får komma tillbaka imorgon. VA. nötter. jag hade ju bokat tid. och de hade ju inte tid imorgon. suck.

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Har min sista tenta imorn, kommer med rätt stor säkerhet kugga den. 🙁 Så jävulskt tung kurs.

Blir andra kursen på 2,5 år så har ändå klarat mig bra. Den första gjorde jag om och fick VG så lär bli en repris på det senare.

Tentan igår gick fint dock. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

n%25C3%25B6tter.jpg

VA GOTT!! 😮

Har min sista tenta imorn, kommer med rätt stor säkerhet kugga den. 🙁 Så jävulskt tung kurs.

Blir andra kursen på 2,5 år så har ändå klarat mig bra. Den första gjorde jag om och fick VG så lär bli en repris på det senare.

Tenta i onsdags gick fint dock. ☺️

Jag är stolt över dig i vilket fall som helst

Lion+KIng+Father+and+Son.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

jag måste till tandläkaren imorgon. tidigt.

ringde för en vecka sen och sa att jag behövde få ett hål lagat. de sa att enda tiden de hade för resten av året var idag. OK, sa jag, även fast det var absolut sämsta tillfället för mig rensade jag mitt schema och traskade dit idag.

tant ber mig öppna käften så hon får kika, men trots att jag sa vilken tand hittar hon inte hålet och jag får peka, varpå hon säger "jomen, du har ju ett hål!". varför skulle jag annars vara där??

hon säger att de inte har någon tid idag, och att jag får komma tillbaka imorgon. VA. nötter. jag hade ju bokat tid. och de hade ju inte tid imorgon. suck.

men shit, hade hon gått loss på narkosen eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

xD 🥰

Nay: innan det här året är slut ska du sagt minst fyra meningar till bruden, m'kay. IRL, that is!

Du kan helt enkelt inte misslyckas. Du verkar skön och det är säkerligen hon också. Ni har ingenting att förlora. Hit it!

Det har varit en lång dag på många sätt så nu är det natten för mig. Gott längsta-tjöt som vanligt 😄

Simma lugnt och gonatt, längsta-bröder!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

jadu 😠 det är fan förvånande hur många nötter vi har inom vården i sverige... det är ju inte direkt lätt att bli läkare

Vi har många bra också iofs. Var hos en tandhygienist för några veckor sedan som var bättre än många tandläkare jag varit hos... eller iallafall snyggare och trevligare. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...