Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) åh, så pass! Jag skrev å skrev å ingen bröt min svit så inlägget blev bara längre å längre. Flera meningar i en följd blir i samma inlägg om ingen bryter in. Hade lite att göra. 😄 Redigerat 15 december 2011 av Zakyath
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) Natten! akta dig! Redigerat 15 december 2011 av Zakyath
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Bara för det så blir det stenhård musik/YT-klipp 🙂
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Häj... BTW, jag varnar dig fidden. Gör vad du måste göra, hoppas det hjälper.
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) jag hittade någon jättekul musikvideo för typ 4 år sen. ska se om jag hittar den. eller iaf minns vad det var för något Redigerat 15 december 2011 av Zakyath
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) jag hittade någon jättekul musikvideo för typ 4 år sen. ska se om jag hittar den. eller iaf minns vad det var för något Det var nog den här du tänkte på... 😑 http://www.youtube.com/watch?v=JPhfY3hsF7M 😆😛 Redigerat 15 december 2011 av CHAE
drloop (oregistrerad) Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Gör vad du måste göra, hoppas det hjälper. Nej usch, det låter som du skall till stupstocken... skoja bara.
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Nej usch, det låter som du skall till stupstocken... skoja bara. 😄
Neosus Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Fan skulle vilja ha en flygel. Men då måste ja skaffa ett stort hus. 🙁 Ja tjabba på ni. Ja tjabbar bara lite med mig själv. ☺️
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Fan skulle vilja ha en flygel. Men då måste ja skaffa ett stort hus. 🙁 Ja tjabba på ni. Ja tjabbar bara lite med mig själv. ☺️ min bror hyrde ett stort hus en gång. det VAR en flygel 🤪
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 du kan få förvara din flygel hemma hos mig om du vill
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) jag måste till tandläkaren imorgon. tidigt. ringde för en vecka sen och sa att jag behövde få ett hål lagat. de sa att enda tiden de hade för resten av året var idag. OK, sa jag, även fast det var absolut sämsta tillfället för mig rensade jag mitt schema och traskade dit idag. tant ber mig öppna käften så hon får kika, men trots att jag sa vilken tand hittar hon inte hålet och jag får peka, varpå hon säger "jomen, du har ju ett hål!". varför skulle jag annars vara där?? hon säger att de inte har någon tid idag, och att jag får komma tillbaka imorgon. VA. nötter. jag hade ju bokat tid. och de hade ju inte tid imorgon. suck. Redigerat 15 december 2011 av Zakyath
Memphis Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) Har min sista tenta imorn, kommer med rätt stor säkerhet kugga den. 🙁 Så jävulskt tung kurs. Blir andra kursen på 2,5 år så har ändå klarat mig bra. Den första gjorde jag om och fick VG så lär bli en repris på det senare. Tentan igår gick fint dock. ☺️ Redigerat 15 december 2011 av Memphis
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 VA GOTT!! 😮 Har min sista tenta imorn, kommer med rätt stor säkerhet kugga den. 🙁 Så jävulskt tung kurs. Blir andra kursen på 2,5 år så har ändå klarat mig bra. Den första gjorde jag om och fick VG så lär bli en repris på det senare. Tenta i onsdags gick fint dock. ☺️ Jag är stolt över dig i vilket fall som helst
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 flygel tågel bussel brüssel brüsselkål helmuth kohl helmet stig helmer stigbygel steinberg flygel 😳
Memphis Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Jag är stolt över dig i vilket fall som helst 🥰
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 jag måste till tandläkaren imorgon. tidigt. ringde för en vecka sen och sa att jag behövde få ett hål lagat. de sa att enda tiden de hade för resten av året var idag. OK, sa jag, även fast det var absolut sämsta tillfället för mig rensade jag mitt schema och traskade dit idag. tant ber mig öppna käften så hon får kika, men trots att jag sa vilken tand hittar hon inte hålet och jag får peka, varpå hon säger "jomen, du har ju ett hål!". varför skulle jag annars vara där?? hon säger att de inte har någon tid idag, och att jag får komma tillbaka imorgon. VA. nötter. jag hade ju bokat tid. och de hade ju inte tid imorgon. suck. men shit, hade hon gått loss på narkosen eller?
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) xD 🥰 Nay: innan det här året är slut ska du sagt minst fyra meningar till bruden, m'kay. IRL, that is! Du kan helt enkelt inte misslyckas. Du verkar skön och det är säkerligen hon också. Ni har ingenting att förlora. Hit it! Det har varit en lång dag på många sätt så nu är det natten för mig. Gott längsta-tjöt som vanligt 😄 Simma lugnt och gonatt, längsta-bröder! Redigerat 15 december 2011 av CHAE
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 men shit, hade hon gått loss på narkosen eller? jadu 😠 det är fan förvånande hur många nötter vi har inom vården i sverige... det är ju inte direkt lätt att bli läkare
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 jadu 😠 det är fan förvånande hur många nötter vi har inom vården i sverige... det är ju inte direkt lätt att bli läkare Vi har många bra också iofs. Var hos en tandhygienist för några veckor sedan som var bättre än många tandläkare jag varit hos... eller iallafall snyggare och trevligare. xD
Naymari Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Btw, har någon här i längsta erfarenhet av cd pressning?
drloop (oregistrerad) Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 narkosossen? Konstigt måste nog skaffa läsglasögon.
Recommended Posts