Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Citerade fel inlägg. Skulle ha varit det innan vilket det nu var. är lite stressad, är inblandad i diverse fejder och måste bevaka vad folk skriver för skit. jag förstod det, tyckte bara det var lite roligt =) Lycka till i fejden, tyvärr har jag också blivit engagerad. men jag ska nog hålla mig borta från det. den här öronprylen är med 99% sannolikhet stressrelaterad, så jag behöver nog inga fler stressmoment 😄
SadamJR Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 jag förstod det, tyckte bara det var lite roligt =) Lycka till i fejden, tyvärr har jag också blivit engagerad. men jag ska nog hålla mig borta från det. den här öronprylen är med 99% sannolikhet stressrelaterad, så jag behöver nog inga fler stressmoment 😄 Tack för supporten hursomhelst.
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) 25-årig rulltårta smakade mums xD Är det inte sådant dÄr som vissa indianstammar i Sydamerika nyttjar för att uppnå ruseffekten nÄr de ska ut på jakt? 😳 Redigerat 15 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) 25 år gamla rullskidor då, hur smakar de? "Mums" 😠😛 ...och om de inte smakar "mums" så får man valla dem runt en enebärsbusk. Redigerat 15 december 2011 av CHAE
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 undrar om jag får en varning nu när jag nästan kallade någon för idiot. låsten trådes hur som helst.
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 skönt med clara beskow... klara tesked menar jag. KLARA BESKED!
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 vare memphan? 😕 kan någon flika in en uggla, för jag behöver en.
Micke H Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 "Är du blåst blir trådfan låst". xD vare memphan? 😕 kan någon flika in en uggla, för jag behöver en. http://www.youtube.com/watch?v=8ZL06jkNyYU
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 vare memphan? 😕 kan någon flika in en uggla, för jag behöver en.
Memphis Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 vare memphan? 😕 kan någon flika in en uggla, för jag behöver en. Nu e jag här igen. Varför behöver du det Fidden? 😕 Här har du: Alldeles strax.. wait for it..
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Pro GuitarShop demar titt som tätt ganska sköna pedaler på Tuben 😄🥰
Memphis Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 En sjuhelvetes jävla dag 😠😏🙁 En massa stim och trix och mitt upp i alttihopa ringer farsan och säger att morsan fick en hjärnblödning i går natt 🙁 (Hon mår, under omständigheterna, ganska okej. Ringde NIVA själv idag och hörde mig för med en SSK). Det blir ju en jävla "annorlunda" jul det här... Kommer antagligen att spenderas uppe i US, Linköping. Inte för att jag tycker att julen är en stor grej men att fira den på sjukhus är ju ingen jättesuperdunderextramultiplushit hur man än vrider och vänder på det. Fan va trist att höra Chae. 🙁
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Nu e jag här igen. Varför behöver du det Fidden? 😕 Här har du: Alldeles strax.. wait for it.. 😆 🥰
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) Nu e jag här igen. Varför behöver du det Fidden? 😕 Här har du: Alldeles strax.. wait for it.. AAAAAWWWW!!!! 🥰 :wub: 🥰 Tja Memphy! 😄 Edith: mmm jobbigtsom fan 🙁 Men hon repar sig med tiden 🙂 Redigerat 15 december 2011 av CHAE
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 😄☺️ Var det du som postade den där uggle-filmen?
Memphis Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 uppdatering ang. öronproblemet... Det där pulserandet dyker upp först när jag kommit hem och suttit i soffan ett tag. Först typ vibrerar det liksom bara lite lätt, men sen kommer det några sporadiska pulser. Några minuter senare dunkar det på i ca 210 bpm har jag räknat ut. Det är alltså inte hjärtrytmen jag hör. Har missat dina öronproblem Fidden, jag har också lite problem med pulserande i örat. 😕 Det typ fladdrar pulserande inne i örat ibland när jag eller andra pratar, det typ dämpar som när man är under vatten. Kanske inte e samma som dig dock, vette fan. Var det du som postade den där uggle-filmen? Nä det var Pazoman! 😛
Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 örat är för närvarande helt fritt från besvär, försvann när jag gick och handlade. första kvällen på ett par veckor som jag slipper det där en stund 😄
Neosus Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 va gott Snart spelar musikhjälpen queens of the stone age.. men inte den låt jag önskade.
Recommended Posts