Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Allt inspelat nu, nu ska jag ha roligt ett tag. Lyckades bli indragen som "värd" på skolans öppethus också. Fick en skoltröja för besväret. Fortfarande inte hälsat på na' gick förbi henne innan. Blev mest pokerface- gå förbi grejen

Postat

Allt inspelat nu, nu ska jag ha roligt ett tag. Lyckades bli indragen som "värd" på skolans öppethus också. Fick en skoltröja för besväret. Fortfarande inte hälsat på na' gick förbi henne innan. Blev mest pokerface- gå förbi grejen

Najs, Nay! 😄

WTF 😠😛 You playing hard to get, huh? 😉

Postat

du känner henne inte eller?

Postat

JULBORD IMORGON 😮

HELL yeah 😠😮

Elelr iofs; vi käkade julbord på lunchen dag. Ganska schysst 🙂

Postat

Najs, Nay! 😄

WTF 😠😛 You playing hard to get, huh? 😉

Näe, är väl bäst att jag inte sa något så jag inte skulle göra bort mig xD framför datorskärmen har man ju betänketid iaf. 🙁

du känner henne inte eller?

Mja, vi vet vilka den andra är iaf 🙂

Postat

VEM VARE... 😠

...som postade "gulliga ugglor"-filmen? 😛🥰😄

Pazo? Memphy?

Vem vare...? 🙁

Näe, är väl bäst att jag inte sa något så jag inte skulle göra bort mig xD framför datorskärmen har man ju betänketid iaf. 🙁

Bra approach där 🙂

Men iofs... Ett "hej" kan man väl inte misslyckas med? 😲

Postat

Pazo ska spela skivor och fidden.

Citerade fel inlägg. Skulle ha varit det innan vilket det nu var. är lite stressad, är inblandad i diverse fejder och måste bevaka vad folk skriver för skit.

Postat

Bra approach där 🙂

Men iofs... Ett "hej" kan man väl inte misslyckas med? 😲

Man vet aldrig, nejmen. Om man nu hade fortsatt prata hade jag bara misslyckats.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.