Fidden Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 (redigerat) My name is Ask. Be a tris. Redigerat 15 december 2011 av Fidden
Naymari Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Allt inspelat nu, nu ska jag ha roligt ett tag. Lyckades bli indragen som "värd" på skolans öppethus också. Fick en skoltröja för besväret. Fortfarande inte hälsat på na' gick förbi henne innan. Blev mest pokerface- gå förbi grejen
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Allt inspelat nu, nu ska jag ha roligt ett tag. Lyckades bli indragen som "värd" på skolans öppethus också. Fick en skoltröja för besväret. Fortfarande inte hälsat på na' gick förbi henne innan. Blev mest pokerface- gå förbi grejen Najs, Nay! 😄 WTF 😠😛 You playing hard to get, huh? 😉
Zakyath Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Allt inspelat nu, nu ska jag ha roligt ett tag. Lyckades bli indragen som "värd" på skolans öppethus också. Fick en skoltröja för besväret. Fortfarande inte hälsat på na' gick förbi henne innan. Blev mest pokerface- gå förbi grejen du känner henne inte eller?
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 JULBORD IMORGON 😮 HELL yeah 😠😮 Elelr iofs; vi käkade julbord på lunchen dag. Ganska schysst 🙂
slejnard Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 VA GOTT! 😮 Tråkigt att höra att din mor blivit sjuk CHAE. Hoppas på att det blir bättre.
Naymari Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Najs, Nay! 😄 WTF 😠😛 You playing hard to get, huh? 😉 Näe, är väl bäst att jag inte sa något så jag inte skulle göra bort mig xD framför datorskärmen har man ju betänketid iaf. 🙁 du känner henne inte eller? Mja, vi vet vilka den andra är iaf 🙂
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 VEM VARE... 😠 ...som postade "gulliga ugglor"-filmen? 😛🥰😄 Pazo? Memphy? Vem vare...? 🙁 Näe, är väl bäst att jag inte sa något så jag inte skulle göra bort mig xD framför datorskärmen har man ju betänketid iaf. 🙁 Bra approach där 🙂 Men iofs... Ett "hej" kan man väl inte misslyckas med? 😲
SadamJR Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Pazo ska spela skivor och fidden. Citerade fel inlägg. Skulle ha varit det innan vilket det nu var. är lite stressad, är inblandad i diverse fejder och måste bevaka vad folk skriver för skit.
Naymari Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Bra approach där 🙂 Men iofs... Ett "hej" kan man väl inte misslyckas med? 😲 Man vet aldrig, nejmen. Om man nu hade fortsatt prata hade jag bara misslyckats.
Recommended Posts