Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

En sjuhelvetes jävla dag 😠😏🙁

En massa stim och trix och mitt upp i alttihopa ringer farsan och säger att morsan fick en hjärnblödning i går natt 🙁 (Hon mår, under omständigheterna, ganska okej. Ringde NIVA själv idag och hörde mig för med en SSK).

Det blir ju en jävla "annorlunda" jul det här...

Kommer antagligen att spenderas uppe i US, Linköping. Inte för att jag tycker att julen är en stor grej men att fira den på sjukhus är ju ingen jättesuperdunderextramultiplushit hur man än vrider och vänder på det.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

uppdatering ang. öronproblemet...

Det där pulserandet dyker upp först när jag kommit hem och suttit i soffan ett tag. Först typ vibrerar det liksom bara lite lätt, men sen kommer det några sporadiska pulser. Några minuter senare dunkar det på i ca 210 bpm har jag räknat ut. Det är alltså inte hjärtrytmen jag hör.

Link to comment
Dela på andra sajter

fy fan chae. 🙁

Trist chae...

Hoppas det rättar till sig på bästa sätt.

Mmm.. Det ordnar sig. Det gör det alltid.

Shit, såhär i efterhand så inser man att hon fan kunde strukit med 🙁

Det första man tänker är ju hjärnblödning = inget tal, desorientering, permanent minnesförlust, aggro som fan (iaf när det gäller frontalloben), ingen känsel etc. Men hon har fan allt kvar. Sweet! Tacka då fan för att ambulanspersonalen och NIVA-folket hadr råkoll 🥰🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Nytt för mig alltså. Jag vickar på bas. Spelning på Strand i slutet av januari.

Å fan. Vad skoj. Jag tror jag också skulle kunna vicka på en bas. Har du basen på dig när du vickar eller lutar du den mot golvet på nåt sätt?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Å fan. Vad skoj. Jag tror jag ocksÅ skulle kunna vicka pÅ en bas. Har du basen pÅ dig när du vickar eller lutar du den mor golvet pÅ mÅt sätt?

Jag brukar lägga den mot ett oregelbundet underlag och placera fötterna pÅ de punkter som ger störst utslag när man vickar.

Nej! Jag har fått versalsjukan i längsta också! Stay away from me!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm.. Det ordnar sig. Det gör det alltid.

Shit, såhär i efterhand så inser man att hon fan kunde strukit med 🙁

Det första man tänker är ju hjärnblödning = inget tal, desorientering, permanent minnesförlust, aggro som fan (iaf när det gäller frontalloben), ingen känsel etc. Men hon har fan allt kvar. Sweet! Tacka då fan för att ambulanspersonalen och NIVA-folket hadr råkoll 🥰🙂

Läskigt när det händer ens förälder. Man tänker till en extra gång..

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Lyssnade på Satan i gatan med VM på Spotify... det distar någonstans... märkligt på min ära.

Antingen är det spottan som gjort skumt eller så är prodden weird för det liksom digitaldistar.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Läskigt när det händer ens förälder. Man tänker till en extra gång..

Visst är det så. Tycker synd om farsan though 😑 Han är liksom inte van att vara ensam. Dessutom har ju morsan curlat sönder honom under alla år så han är fan tafatt. Exempelvis ringde han nyss och frågade hur man lagar potatismos 😳😠😆

De e gött me dist 😄

Dä ska va' overdrive! 😠😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...