Memphis Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 😛 Hur går det på nya jobbet Loopis?? Visst var det på science park? Jag käkar där varje dag faktiskt!
Micke H Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 neeej varföör 😠 Kände för lite variation. ☺️ 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) 😛 Hur går det på nya jobbet Loopis?? Visst var det på science park? Jag käkar där varje dag faktiskt! Går bra. Här är jag... http://maps.google.s...C3%A4n&t=h&z=16 Vi får väl ta en lunch... Redigerat 14 december 2011 av drloop
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag behöver en 50-tummare. Ser så jävla dåligt. Ska inte ha den till datorn dock. Va de Fidden som köpte en 50 tummare plasma teve? Dom e ju rätt så billiga ändå. Hade de vart jag så skulle jag hellre kolla efter Led teve. Fast då kostar dom lite mer iofs. 🙂
Micke H Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 kunde du inte variera med mer skägg? 🙂 Det jag hade var nog så långt som det kunde bli. Jag har inte sett min haka på flera år, så det var ganska intressant. ☺️
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag har kvar mitt hakskägg. Fast jag toppade av den lite nu tidigare idag. ...såatt ni vet. 😑
Memphis Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Går bra. Här är jag... http://maps.google.s...C3%A4n&t=h&z=16 Vi får väl ta en lunch... Jasså på Johanneberg, alright! Jag är iofs aldrig där uppe men kan allt pallra mig dit när det passar. 😛 Slutar iofs skolan redan på fredag, kanske efter jul? =)
slejnard Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Hallå eller! GÖTTTEEBåååRRGG! ☺️ Har spelat in en kÖr idag. Blir fett nice!
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det jag hade var nog så långt som det kunde bli. Jag har inte sett min haka på flera år, så det var ganska intressant. ☺️ lite mustasch blev det klar iaf, och det är ju alltid bra! själv kan jag inte odla många fjun 🙁
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Va de Fidden som köpte en 50 tummare plasma teve? Dom e ju rätt så billiga ändå. Hade de vart jag så skulle jag hellre kolla efter Led teve. Fast då kostar dom lite mer iofs. 🙂 Det var fidden. Varför är led bättre?
Micke H Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Alltså...jag kan inte sluta garva åt nysande Batman! 😄 :D 😄
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det jag hade var nog så långt som det kunde bli. Jag har inte sett min haka på flera år, så det var ganska intressant. ☺️
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det var fidden. Varför är led bättre? Dels så drar dom mindre ström och så är det bättre kvalité på självaste... vad det nu heter... teverutan. Förr i tiden så kunde bilden brännas fast lättare i en plasma. Men plasman kan va bättre nu för tiden. Jag vet inte så noga. 🙂
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag fick en chokladask när ja va på spelning tidigare ikväll. ...ska ja öppna den?
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Dels så drar dom mindre ström och så är det bättre kvalité på självaste... vad det nu heter... teverutan. Förr i tiden så kunde bilden brännas fast lättare i en plasma. Men plasman kan va bättre nu för tiden. Jag vet inte så noga. 🙂 Det där med att bilden bränner fast ska tydligen va fixat om man inte lämnar burken på med testbild eller liknande. Har googlat en massa men kan inte reda ut vilket som är bäst idag. 😳 Tyckte du inte att det var likt?
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det där med att bilden bränner fast ska tydligen va fixat om man inte lämnar burken på med testbild eller liknande. Har googlat en massa men kan inte reda ut vilket som är bäst idag. Okej 🙂 det låter som en väldigt god idé 🙂 Okej ☺️
Memphis Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Okej 🙂 Okej ☺️ OKAAAAAJJJJJ!! 😄 som man säger i götet. ☺️
Pico Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) Va de Fidden som köpte en 50 tummare plasma teve? Dom e ju rätt så billiga ändå. Hade de vart jag så skulle jag hellre kolla efter Led teve. Fast då kostar dom lite mer iofs. 🙂 Och dessa "LED-TVs" som säljs hos elektronikkedjorna är inte ens LED-TVs utan helt enkelt LED-backlit LCD-TVs.Tillverkarna tyckte väl det kändes smidigt att förkorta hela namnet till något som bara råkar vara en lite hetare teknik. 😄 Skall tillägga att jag har en sån "fejk" och jag är nöjd. xD Redigerat 14 december 2011 av Pico
slejnard Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 OOOOOKKKKKKKKAAAAAAYYYYYYYY! 😄 Jag har en fet TV En riktig tjockis. Funkar iaf.
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Och dessa "LED-TVs" som säljs hos elektronikkedjorna är inte ens LED-TVs utan helt enkelt LED-backlit LCD-TVs.Tillverkarna tyckte väl det kändes smidigt att förkorta hela namnet till något som bara råkar vara en lite hetare teknik. 😄 Just de ja.. allt för att lura kunden. En riktig LED teve kostar typ hur mycket som helst. 🤪
Memphis Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Och dessa "LED-TVs" som säljs hos elektronikkedjorna är inte ens LED-TVs utan helt enkelt LED-backlit LCD-TVs.Tillverkarna tyckte väl det kändes smidigt att förkorta hela namnet till något som bara råkar vara en lite hetare teknik. 😄 Det var som fan, hur vet man vad som e riktig LED då?
Pico Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det var som fan, hur vet man vad som e riktig LED då? Om du inte har råd med den så vet du. xD
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Ja usch. typ hur mycket som helst kostar den. ..å de e inte lite. 😑
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) fyra takter hi-hat klart... känns som att denna låt kommer att ta en smärre evighet... har för övrigt redan slut på idéer Redigerat 14 december 2011 av Zakyath
Recommended Posts