CHAE Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 hur mycket kostar en hi-hat egentligen?? Typ såhär 🙂
Pico Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Ja harreliiiiigen... En snus, lite TV och sen sova då?
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Testade att lyssna på Mew - Specail i mina nya AKG K601, oj det blev några nya aha upplevelser. Är det så det låter... typ...
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) låter som en utmärkt plan pico, om vi stryker sömnen såklart.... petar upp en fet nu själv och laddar reason chae, är det värt att köpa en något billigare hi-hat? eller är det lika bra att programmera då, eftersom att det kommer att låta skräp? och är k601 bra?? jag har ett par såna, men vet inte riktigt om de är bra eller anus... tycker de är lite svaga i botten dock. sköna är de dock! Redigerat 14 december 2011 av Zakyath
CHAE Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 [...] chae, är det värt att köpa en något billigare hi-hat? eller är det lika bra att programmera då, eftersom att det kommer att låta skräp? [...] Har inte den anaste bleking hörru 😳 Skapa en tråd om det vet ja 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag gillar inte att mixa i lurar med för stark bas så för mig är K601 kanon. Valde dessa framför Sennheiser HD650. På tal om hihatsex... http://www.youtube.com/watch?v=8VQKtEGCDJ0
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 men då är de säkert bra 😛 ja där har vi också en fin hi-hatslinga, synd bara att den ska vara så repetiv 🙁
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag har handlat en tävä.. Fast säg inte det till nån m´kay??
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag har handlat en tävä.. Fast säg inte det till nån m´kay?? Vilken då?
Naymari Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Ofattbart att vissa töser ska vara smärtsamt söta. Forever alone kväll
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag tjöppte en liten tävä. 27" samsung lcd. Funkar lika bra som dataskärm då den har dvi anslutning. Gött som fasiken. Fast jag har ju redan en dattaskärm fast å andra sidan är det skitballt om man kan använda 2 stycken.... Men å andra sidan så är dän ena 21.5 tum så det blir skitkonstigt men en 27 bredvid... fast å andra sidan har jag ingen plats för det så om jag ska koppla in 27 tummarn oxå så måste jag ha en längre sladd. Fast det går inte för att jag har ingen.... SåATTää!
Neosus Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 hi hatt är bra.. om man vill ha en... som e bra. Då e de bra.
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) jag har en ganska stor TV som datorn är inkopplad till via HDMI. men jag sitter i en soffa några meter ifrån så jag ser ändå ingenting 🙁 hi-hats är nästan lika underskattade som rides. fast öppna hi-hats är överskattade. speciellt inom hårdare rock/metal. metal borde använda sig av pukor istället. skippa dubbelkaggarna också. Redigerat 14 december 2011 av Zakyath
Naymari Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 jag har en ganska stor TV som datorn är inkopplad till via HDMI. men jag sitter i en soffa några meter ifrån så jag ser ändå ingenting 🙁 hi-hats är nästan lika underskattade som rides. fast öppna hi-hats är överskattade. speciellt inom hårdare rock/metal. metal borde använda sig av pukor istället. skippa dubbelkaggarna också. Låter lite som tortyr objekt endå. Nu jävlar ska jag hi-hatta dej din jävel
Naymari Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 är det dr house som tittar fram nu Det var igår det gick på teve! Jag är trött 😑
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Det var igår det gick på teve! Jag är trött 😑 koka kaffe?
Naymari Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 By the waay, lades leadsång idag. Kören imorgon, Seeeeeen kan jag få mixa!
CHAE Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 koka kaffe? koka kola? 😳 * * * Att sätta ett Bigsbysvaj på en Tele är fan nästintill ett brott mot mänskligheten 😠 Nu ska jag sova Gonatt gulltomtar ☺️😑
Pico Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 låter som en utmärkt plan pico, om vi stryker sömnen såklart.... petar upp en fet nu själv och laddar reason chae, är det värt att köpa en något billigare hi-hat? eller är det lika bra att programmera då, eftersom att det kommer att låta skräp? och är k601 bra?? jag har ett par såna, men vet inte riktigt om de är bra eller anus... tycker de är lite svaga i botten dock. sköna är de dock! Mm, överväger att köra en all nighter men jag hade en sån natten måndag till tisdag och det blir ju så slitsamt i längden. Speciellt om det blir några stycken under samma vecka. Sjukt jäkla slöseri med tid det där med att sova. 😏
Micke H Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Känns fruktansvärt konstigt. Och min haka är rundare än jag mindes den.
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 koka kola? 😳 * * * Att sätta ett Bigsbysvaj på en Tele är fan nästintill ett brott mot mänskligheten 😠 Nu ska jag sova Gonatt gulltomtar ☺️😑 koka koks? jag har en bigsbysvaj på min gretsch 🥰 god natt! Jag har...rakat bort allt skägg. 😮 Känns fruktansvärt konstigt. Och min haka är rundare än jag mindes den. neeej varföör 😠 Mm, överväger att köra en all nighter men jag hade en sån natten måndag till tisdag och det blir ju så slitsamt i längden. Speciellt om det blir några stycken under samma vecka. Sjukt jäkla slöseri med tid det där med att sova. 😏 Hmm, ja man ska fan inte dygna flera gånger på samma vecka... då tycker jag att du kan sova med gott samvete 🙂 dock inte innan tre!
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag tjöppte en liten tävä. 27" samsung lcd. Funkar lika bra som dataskärm då den har dvi anslutning. Gött som fasiken. Jag behöver en 50-tummare. Ser så jävla dåligt. Ska inte ha den till datorn dock.
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag behöver en 50-tummare. Ser så jävla dåligt. Ska inte ha den till datorn dock. är det på spåret som kräver det? 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) Jösses, glömde en parameter i bios, när jag hittade den sjönk värdena i DPC latency checkern från 350us till ca 65us. Viktiga grejer de där BIOs inställningarna. Jösses, glömde en parameter i bios, när jag hittade den sjönk värdena i DPC latency checkern från 350us till ca 65us. Viktiga grejer de där BIOs inställningarna. Också undrar folk varför man köper Mac??!!?? Haha, citera mig själv i samma inlägg, inte illa. Redigerat 14 december 2011 av drloop
SadamJR Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 är det på spåret som kräver det? 🙂 Nä, dom där frågorna tar jag på enbart hörseln.
Recommended Posts