Pico Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 ctrl+alt+elite, jag ger upp. Gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Biljetter till Sölvesborg bokade! Ska hälsa på en tjej jag träffat på nätet i mellandagarna. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Busselulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Memphy kommer därmed att försova sig ånyo. xD 😠 Det gjorde, jag inte, In yooour faace! 😛 Har tenta imorn så då får jag fan inte försova mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Biljetter till Sölvesborg bokade! Ska hälsa på en tjej jag träffat på nätet i mellandagarna. ☺️ HIGH FIVE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 du kan ju alltid dygna om risken finns! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 😠 Det gjorde, jag inte, In yooour faace! 😛 Har tenta imorn så då får jag fan inte försova mig. det där, var nästan en, konstigare kommatering än vad jag brukar använda mig, av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Börjar tröttna på att örat ska hålla på och bulta och pulsera. har hållt på i över 2 veckor nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Bättre när lemmen gör så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Bättre när lemmen gör så. det kan diskuteras... jag hade nog inte föredragit att lemmen bultade och pulserade i två veckor i streck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 (redigerat) det där, var nästan en, konstigare kommatering än vad jag brukar använda mig, av. xD Vettefan varför det blev så. Ett kommasyndrom kanske är på väg också. 😏 Redigerat 13 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 (redigerat) dubbelpost. 😳 Redigerat 13 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 det kan diskuteras... jag hade nog inte föredragit att lemmen bultade och pulserade i två veckor i streck. Men micke är micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Men micke är micke. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 haha. xD Kortedala e ju förresten precis här där jag bor. Såg en liknande igår i ett personalrum. Frågan var, "Hur oftar handlar du mat?" Gamml gubbe svarade: "Det gör jag inte, är gift sedan flera år". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 haha. xD Kortedala e ju förresten precis här där jag bor. Såg en liknande igår i ett personalrum. Frågan var, "Hur oftar handlar du mat?" Gamml gubbe svarade: "Det gör jag inte, är gift sedan flera år". 😄 Det här är min all time favorite: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 min favvo är denna (klicka så blir den iallafall lite större) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Fidden: Klassiker! 😛 .. Gillar den sista bäst 🙂 Hade förövrigt glömt hur långsamt det går med floppydisketter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Den pinsamma tystnaden som uppstår när man drar ett skämt för långt med någon man inte känner till 100%... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 .. och jag hittar ingen bra fungerande HD-Floppydisk. Låter som ett tröskverk med värk när jag försöker formatera disketten just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Den pinsamma tystnaden som uppstår när man drar ett skämt för långt med någon man inte känner till 100%... Jaaaauuuuäääh, var ju inte riktigt meningen att störa er fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Den pinsamma tystnaden som uppstår när man drar ett skämt för långt med någon man inte känner till 100%... Sånt är kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 sånt lyckas jag med nästan jämnt på något vänster. jag tror att jag utstrålar någon slags seriositet som jag inte alls besitter i själva verket. en gång sa jag att mitt jobb med DNA innebär att klona människor. Det fanns inte ens en liten tvekan i rummet om att det var det jag i själva verket gjorde dagarna i ända. ------------------ ... i själva verket så upprepar jag mig också lite i själva verket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 sånt lyckas jag med nästan jämnt på något vänster. jag tror att jag utstrålar någon slags seriositet som jag inte alls besitter i själva verket. en gång sa jag att mitt jobb med DNA innebär att klona människor. Det fanns inte ens en liten tvekan i rummet om att det var det jag i själva verket gjorde dagarna i ända. ------------------ ... i själva verket så upprepar jag mig också lite i själva verket. Några resultat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Några resultat? Genoa - Inter, 0-0 efter första. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2011 Dela Postat 13 december 2011 Jaaaauuuuäääh, var ju inte riktigt meningen att störa er fest. Neeeej, jag pratade inte om dig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts