Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Studio-Haklapp.gif

Hähä, en gammal bekant! 🙂

Fast nu är det länge sedan jag läste blaskan...

Redigerat av CHAE
Postat

...och boots. Och kåbåjhatt. Och lära oss line dance.

OMG OMG OMG det här kan ju bli hur bra som helst!!! 😮😆

😆😄😆

Postat

Har du inge hackerskillz eller? Man kopierar ju länkens bild och identifierar hemsidan. Sopa!

http://shirt.woot.com/

😆 :lol: Du vart ju just hårt ninjad av Fidden såatteee... Kan du va! 😛

"Hackerskillz"... va f... 😠 Du är bara Så 1996! 😛

http://shirt.woot.com

dagens tisha kostar 15 dollar inkl. frakt. om man vill beställa någon annan dags tischa kostar den 20 dollar med frakt.

It's a no-brainer 🙂

Postat

😆 :lol: Du vart ju just hårt ninjad av Fidden såatteee... Kan du va! 😛

"Hackerskillz"... va f... 😠 Du är bara Så 1996! 😛

Din mamma kan vara 1996! 😠

eh.. 😕

Postat

Sluta bli ninjad då! 😠

Om du kunde sluta briljera med dina extrema ninjakunskaper så kanske välden skulle bli mindre ninjad, I´m just saying.

Postat

Om du kunde sluta briljera med dina extrema ninjakunskaper så kanske välden skulle bli mindre ninjad, I´m just saying.

😄

Postat

Satte igång julmusik här nu, helvete va julstämning det börjar bli, tänkte fixa lite glögg, det bara sprutar jul i min lägenhet just nu.

Postat

Satte igång julmusik här nu, helvete va julstämning det börjar bli, tänkte fixa lite glögg, det bara sprutar jul i min lägenhet just nu.

Bara för att det är vitt och sprutar behöver det inte vara snö, I'm just saying...

Postat (redigerat)

Sad_Owl.jpg

😛

Men hey man, vem är jag att döma?! Du firar jul på ditt sätt och jag får helt enkelt vara skön med det 🙂

Edith: eeeh..."vara skön med" ...that came out wrong...

Redigerat av CHAE
Postat

😄

Postat

Du skrämmer barnen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.