Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Skön dag. Drog till skolan vid två. pluggade några timmar me kompisgänget, beställde pizza, pluggade lite mer, så drog vi på bio helt spontant och såg Paranormal Activity 3. xD Rätt läskig ändå. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev ostkrokar btw, om någon undrar.

Jag undrade seriöst. Tack ska du ha.

Lyssnar på lite djonas-mp3:or. Har känt mig alldeles för positiv och på för bra humör idag men det är snart ordning på den biten.

hehe, ja dom e rätt sjuka. Han e jävligt skillad den snubben. Lade ett solo för mig en gång, wicked.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

skinn har jag erfarenhet av, men känner för att testa något nytt. något som låter hest och ballt och kan passa till raukenroll

Tvär...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de finns alla möjliga prissklasser på dom däringa. Ska man ha nått så...vet ja int va hä kan köst.

H'ä ska junt va skit fast å anner sia så kan man nog börj ve en nybörjar flöjt.

Jåhmenvisst.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!

Vaknade före väckarklockan idag 😮

Galet var ordet, sa Bull.

Bra helg. Var hos goda vänner och drack glögg i lördags. Trevligt som fan tills en lurig tjomme dök upp. Han hängde runt i början, snackade lite skit verkade trevlig men sedan började han att jiddra med en tjej, Tydligen var det så att den här bruden hade fetnobbat killen för någon/några helg sedan och han var inte man nog att kunna ta det. utan istället kände sig nödgad att ta upp det här inför alla andra. Om hur han minsann var "jävligt tät", hade fixat en ny bil och att hon gick miste om något men att hon fick skylla sig själv osv. Ju mer han skröt desto mer hotfull vart han också. Det blev jävligt jobbig stämning där och det slutade med att killen i "värdparet" helt sonika lyfte ut honom och sedan var det ingenting mer med det.

En annan kompis till [dem som hade festen] hade med sig en en kompis som började med att säga att hon "egentligen inte ville vara där" och satte sig och läste bok i köket... 😳😄

Igår softade vi och våldsfikade lussebular och hallongte.

Bra helg på det hela taget på det hela taget 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!

Vaknade före väckarklockan idag 😮

Galet var ordet, sa Bull.

Bra helg. Var hos goda vänner och drack glögg i lördags. Trevligt som fan tills en lurig tjomme dök upp. Han hängde runt i början, snackade lite skit verkade trevlig men sedan började han att jiddra med en tjej, Tydligen var det så att den här bruden hade fetnobbat killen för någon/några helg sedan och han var inte man nog att kunna ta det. utan istället kände sig nödgad att ta upp det här inför alla andra. Om hur han minsann var "jävligt tät", hade fixat en ny bil och att hon gick miste om något men att hon fick skylla sig själv osv. Ju mer han skröt desto mer hotfull vart han också. Det blev jävligt jobbig stämning där och det slutade med att killen i "värdparet" helt sonika lyfte ut honom och sedan var det ingenting mer med det.

En annan kompis till [dem som hade festen] hade med sig en en kompis som började med att säga att hon "egentligen inte ville vara där" och satte sig och läste bok i köket... 😳😄

Igår softade vi och våldsfikade lussebular och hallongte.

Bra helg på det hela taget på det hela taget 🙂

Folk kan vara roliga. xD Låter annars som en kul helg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt första favoritband.

the Kinks

En utav de första låtarna jag lirade på gitarr.

EAgQY.gif

xD

Jag skulle ha slängt ut henne oxå.

Eller hur!

Bokbruden var nästan mer obehaglig än jidderkillen.

Folk kan vara roliga. xD Låter annars som en kul helg.

Hur var din helg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...