Overkill Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 15 kronor mer är ju dubbla priset. Jag tror jag skulle tycka det var mer störande än bra att ha så otydliga linjer när jag antecknade ändå, eller iaf inte så det blir någon stor fördel. Är väl annorlunda om man håller på med massa matte. I så fall är det ockerpriser på studentbokhandeln. Inte så förvånande kanske. Ett vanligt block kostar 35 kronor.
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 I så fall är det ockerpriser på studentbokhandeln. Inte så förvånande kanske. Ett vanligt block kostar 35 kronor. 😳 Jag gav väl iofs 20 för mitt nuvarande, men jag vet att jag har köpt för 15 förut. På KTH kostade de 10.
slejnard Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 😄 Grattis! Missade totalt att det närmade sig inlägg tusental iom att tråden delats. Bra jobbat att safta dit en leende smiley!
SadamJR Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 15 kronor mer är ju dubbla priset. Jag tror jag skulle tycka det var mer störande än bra att ha så otydliga linjer när jag antecknade ändå, eller iaf inte så det blir någon stor fördel. Är väl annorlunda om man håller på med massa matte. Man kan ju alltid fylla i linjerna.
Overkill Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 "Är mina superlemmiga dagar äntligen till ända? 🙂" Det där är ju för bra för att vara en felskrivning, men resten av statusen är seriös så jag vet inte. (Handlar om allergi)
Fidden Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 😳 Jag gav väl iofs 20 för mitt nuvarande, men jag vet att jag har köpt för 15 förut. På KTH kostade de 10. brukade köpa storpack. tror det var 10 för 100 eller nåt sånt.
Fidden Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Man kan ju alltid fylla i linjerna. vita linjer ska man dra.
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 brukade köpa storpack. tror det var 10 för 100 eller nåt sånt. 10 öre styck??
Memphis Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag körde enbart rutade block första två åren men har gått över till vita nu, fett mycket skönare!
Memphis Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 (redigerat) Memphy (för sent men ändå): ta't lugnt. Hajar om det kan kännas skumt med tjejen men det kanske är så att hon helt enkelt inte har haft lust att prata så länge. Jag tror inte att det är något att noja för 🙂 Men fortsätter det så kan du ju faktiskt ta upp det. Japp. Du har nog rätt! Varför använde du isåfall en akut accent istället? Vet ej vad det betyder. igår kom det in en och påpekades att det saknades ett värde i ett dokument. "Fan vad värdelöst", tyckte jag. Möttes mest av "😏"... Får se det som att jag är mest begåvad helt enkelt. 😆 Skön du e Fidden. 😄 Redigerat 5 oktober 2011 av Memphis
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag var bättre i syslöjd än träslöjd. Undrar om det är vanligt bland killar? Nej. Själv försökte jag faktiskt ta dit hantverkare som skulle tillverka mina saker medan jag själv utarbetade marknadsplaner för dem. Det uppskattades inte på skolan. Konstigt.
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Kollar Outsiders om "furries" 😱😮 "Sicket fölk" ☺️ Har för mig att ett CSI-avsnitt handlade om ett mord på en dylik. Det måste vara reprisen. Själv såg jag ett avsnitt en gång om sådana som gifte sig med en bil, en cykel eller ett staket t.ex. På riktigt alltså. Jag undrar hur de gör när de tar in på hotellet under smekmånaden.
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Vet ej vad det betyder. ákút áccént gràv àccènt 'apo'strof
SadamJR Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag körde enbart rutade block första två åren men har gått över till vita nu, fett mycket skönare! Helt utan linjer?
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag körde enbart rutade block första två åren men har gått över till vita nu, fett mycket skönare! Vadå? 🤪 Var det svart papper i de rutade?
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Vadå? 🤪 Var det svart papper i de rutade? Det kanske var Aftonbladets gula korsord.
Memphis Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 ákút áccént gràv àccènt 'apo'strof Gjorde mig inte klockare men ok. Helt utan linjer? Japp! Mer läsbart och överskådligt. Vadå? 🤪 Var det svart papper i de rutade? 😛
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag hade en kurskamrat på universitetet som aldrig antecknade vad läraren sa direkt utan körde med mind mapping istället. Det var cirkler och fyrkanter som han drog streck mellan. Möjligen la han in något enstaka ord på ett och annat streck. Han hade 7-8 olika pennor och sa att han lärde in allt genom ett färgsystem. Innan mind mapping så fick han alltid precis godkänt. Efter mind mapping-tekniken kom han upp i några poäng över godkänt på tentorna. Själv skrev jag upp vartenda ord lärarna sa. Ibland spelade jag in. Jag har också utarbetat en god teknik utan att se det jag skriver, handen bara rör sig, medan jag följer med blicken allt vad som försigår därframme.
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Gjorde mig inte klockare men ok. Ta på dig glasögonen. Detta är en akut accent: ´ Den sätts på en vokal och ser då ut såhär: á Detta är en grav accent: ` Den sätts på en vokal och ser då ut såhär: à Detta är en apostrof: ' Den sätts inte på någonting, utan vanligtvis mellan bokstäver, som i engelskans: don't
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Gjorde mig inte klockare men ok. Han visade ju hur de sitter och vad de då kallas.
CHAE Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 (redigerat) Det måste vara reprisen. Själv såg jag ett avsnitt en gång om sådana som gifte sig med en bil, en cykel eller ett staket t.ex. På riktigt alltså. Jag undrar hur de gör när de tar in på hotellet under smekmånaden. Eller hur! Otroligt märkligt. En bil liksom. Det här öppnar ju upp för oerhört intressanta frågeställningar 🙂 Förspel; en jumboflaska bilpolish och lätta smekningar över huven? Hur praktiserar de safe sex? Kör de med rattmuff (höhö) eller pluggar de bara avgasröret och drar (uppenbart så "kör" de iofs) igång? 😕 Apropå furries-avsnittet; de andra verkade ju helsköna och verkade i alla fall hålla rejält på gränserna men bruden, Pao... Shit damn, henne var det solklara Asperger-symptom på 😮 Nåväl, låt de göra sin grej men ändå kan man ju inte sluta förundras lite över dem. Men jag vart nästan förbannad på Örebro-tjejen; Djur har inga bestämda tider. Människor lever efter bestämda tider, när man ska vakna, när man ska på möte eller när man ska till jobbet. Mmm, det är liksom det (plus en hel del annat som hon verkar missat), som gör att samhället fungerar 😏 Redigerat 5 oktober 2011 av CHAE
Dingbats Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 handen bara rör sig, medan jag följer med blicken allt vad som försigår därframme. Så brukar jag också göra ibland, men då är jag oftast ensam.
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 tvätta håret - med eldorado duschcreme handla mjölk - milbona på lidl se "bron" del 3 om en mentalt sjuk kommissarie - den är rätt oförutsägbar
SadamJR Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Jag har också utarbetat en god teknik utan att se det jag skriver, handen bara rör sig, medan jag följer med blicken allt vad som försigår därframme. Det låter som en skrämmande syn.
Memphis Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Ta på dig glasögonen. Detta är en akut accent: ´ Den sätts på en vokal och ser då ut såhär: á Detta är en grav accent: ` Den sätts på en vokal och ser då ut såhär: à Detta är en apostrof: ' Den sätts inte på någonting, utan vanligtvis mellan bokstäver, som i engelskans: don't Ah, okej. Var något nytt för mig. Du får ursäkta min tröghet. Har suttit med integralberäkningar 5 timmar i streck så är rätt slut i huvudet för närvarande. 😑
debatt Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Så brukar jag också göra ibland, men då är jag oftast ensam. soulmate
Recommended Posts