SadamJR Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 cow, al bundy, chuck norris. Ok, då vet tom jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 "Joller har gjort ett jättejobb!" Undrar om någon namngiven på det viset skulle få samma omdöme på det här forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 "Joller har gjort ett jättejobb!" Undrar om någon namngiven på det viset skulle få samma omdöme på det här forumet? Det är rätt många här som borde ha det som nick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Det är rätt många här som borde ha det som nick. Vet inte om du syftar på bland annat mig, längsta eller forumet i sin helhet men jag är nog beredd att hålla med i vilket fall som helst. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Vet inte om du syftar på bland annat mig, längsta eller forumet i sin helhet men jag är nog beredd att hålla med i vilket fall som helst. 😛 Det var väl hela forum jag tänkte på. Skulle gärna ha haft det själv. Då kunde man veva på precis hur som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 (redigerat) Ahoy! Hur är läget? Redigerat 11 december 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Ahoy! Hur är läget? Tjena! Jorå, småförkyld xD självdå?^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Tjena! Jorå, småförkyld xD självdå?^^ Jo tack, det är soft. Var och drack glögg igår. Trevligt värre. är lite seg idag xD Krya på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Försovit mig till ett igen. xD Har visserligen inga lektioner men halva dan e ju borta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Jag har dammsugit och svabbat golven. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Jag har dammsugit och svabbat golven. 😎 Cooling. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 jag har inte städat. men jag har sprungit en liten sväng. det var jobbigt. speciellt för smalbenen, tydligen har veckorna av inaktivitet satt sina spår. men knäna kändes iallafall inte överansträngda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 va GOTT! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Jag har inte städat och inte sprungit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Så, skall man handla chips eller ostkrokar för ikväll dårå? Och nej, inte en av varje... Jag kör slanka linjen; max en snackspåse, en godispåse, ett sexpack öl, 3 liter läsk, ett halvkilo fikabröd, 2 pizzor och 2 burgare per vecka. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Så, skall man handla chips eller ostkrokar för ikväll dårå? Och nej, inte en av varje... Jag kör slanka linjen; max en snackspåse, en godispåse, ett sexpack öl, 3 liter läsk, ett halvkilo fikabröd, 2 pizzor och 2 burgare per vecka. xD xD Men snacks på en söndag...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Köp två av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Det var då för väl att Vallhagen rensade upp i den där tråden till slut 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 äääsch, ska man behöva ta på sig byxorna och gå och handla nu också 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 xD Men snacks på en söndag...? Ja, lite udda jag vet. Ingen sitter ju en söndagskväll och kollar en rulle och softar inför den kommande arbetsveckan? 😛 *slap* Jag lär ju inte vara såå jäkla unik. Köp två av varje. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 äääsch, ska man behöva ta på sig byxorna och gå och handla nu också 😏 Do it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Ja, lite udda jag vet. Ingen sitter ju en söndagskväll och kollar en rulle och softar inför den kommande arbetsveckan? 😛 *slap* Jag lär ju inte vara såå jäkla unik. Jahaaaaaa du tänkte såååå 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Jahaaaaaa du tänkte såååå 😛 Du får av mig en kram och en video med bland annat en shufflande violinist.xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 och hade det varit Fidden det gällde: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 Det blev ostkrokar btw, om någon undrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2011 Dela Postat 11 december 2011 och så här menade Fidden med Kermit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts