Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu skrämde du upp oss helt i onödan. 😠

kunde inte ens edita inlägget rätt..

Men sry 🥰

jag läste att du var av med din bästa kompis kuk 🤪

😆

Postat

Hon rör sig ungefär som kermit på grund av sin trötthet, en illusion som förstärks av stavarna dessutom. Det sitter nån puppet master under snön och styr henne xD

Postat

Hon rör sig ungefär som kermit på grund av sin trötthet, en illusion som förstärks av stavarna dessutom. Det sitter nån puppet master under snön och styr henne xD

Du e lättroad me andra ord. xD

Postat

hmm, igår visade de "på heder och samvete" på svt... nu känns det som klyschorna inte räcker till vilken kanal man än tittar på. förbrukade de klysch-kvoten för ett sekel framöver, eller har min hjärna blivit såpass utsatt att jag inte reagerar på klyschor längre?

Du e lättroad me andra ord. xD

ja, men jag tror att iallafall pico uppskattade händelsen också 😄

Postat

köpte dessa samplingar, men jag minns inte vilken variant det var. troligtvis standard. funkar perfa i kontakt. Kul att jamma med och använda i pianolåtar, men i en mix funkar det nog nästan bättre med ett mer anonymt piano.

Där vare ja. Tackar Fidsky! 🙂

Postat (redigerat)

det är nåt med hur det inte finns någon styrsel i huvudet, utan allting tycks styras av rörelsen i armarna.

edit: ungefär som när man kollar på porr.

edit: eller vad säger jag!?! 😮

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)

hmm, igår visade de "på heder och samvete" på svt... nu känns det som klyschorna inte räcker till vilken kanal man än tittar på. förbrukade de klysch-kvoten för ett sekel framöver, eller har min hjärna blivit såpass utsatt att jag inte reagerar på klyschor längre?

ja, men jag tror att iallafall pico uppskattade händelsen också 😄

Men inte Larsen. 😛 Men fucking tappert av henne. xD Redigerat av Pico
Postat

Jag fixar inte siba-fabian längre... En månad med TV, och jag har redan börjat förstå de där som stängde in honom i en låda.

Postat

Hon har nästan lika taskig teknik som kowalchuk.

Postat

Jag fixar inte siba-fabian längre... En månad med TV, och jag har redan börjat förstå de där som stängde in honom i en låda.

Fick skäll av syrran när jag lanserade samma tanke.

Postat (redigerat)

xD

Småfnissigt att jag funderade om W skulle vara stumt. Men med en kossa från ett annat land gör ju att rebusen blir lite annars.

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.